Vuilniszakken grijs?

DeRRIs

Lid
Hallo allemaal,

Sinds twee maanden rijd ik een Octavia 3 combi elegance businessline 1.6 TDI dsg. Deze heerlijke auto met panorama dak heb ik na 6 maanden van Pon eindelijk mogen ontvangen. Drie maanden later maar dat kwam volgens de dealer door a; DSG, b; panorama dak en c; de kleur Metal Grey.

Nou zei een maat van mij laatst mooie kleur dat vuilniszakken grijs....

Ach ik ben erg blij met de auto, staat nu al bijna 15k op de teller en op twee nieuwe banden (twee keer een schroef in de zijkant) en een sterretje in mijn voorruit na zijn het heerlijke kilometers geweest.

Gr Dennis

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Dennis, en dat Metal Grey is toch wel een bijzondere kleur. Ik kan het niet echt mooi vinden, maar het ziet er wel heel fascinerend uit.

Blackokkie2

Forumguru
upload_2014-8-4_21-4-42.jpeg
images

Tafkah

Forumguru
Mijn SII is ook 'vuilniszakkengrijs', met wat spikkels deense modder op de zijkant, maar ik vind het prima zo.

Kreeg vandaag van mijn oude LM (van mijn 'poepbruine' SII, die ik hiervoor had) een mail waarin stond dat rijders van een zilver grijze auto gemiddeld een hogere bekeuring kregen dan die van bruine auto's.

Daarnaast waren eigenaren van een (zilvergrijze) Audi het meest kwijt, daarna VW rijders. Ford rijders zijn het 'goedkoopst'..

Dus.. weest blij met uw 'vuilniszakkengrijze' Skoda. Als het een leasebak is, bent u niet te duur uit met bekeuringen ...:jaja:

CDK

Forumguru
Welkom Dennis!
Mooi grijs is niet lelijk hoor ;) Veel plezier op het forum én met je O3 toegewenst!

Bovenaan Onderaan