Wéér een nieuwe Skodarijder

Goedemorgen,

Zojuist maar even aangemeld, want mijn ouders (ik heb zelf alleen geld voor een motor ;)) hebben vanmorgen hun handtekening gezet voor een nieuwe Octavia Combi in "Ambiente Attraction" uitvoering. De motorisering is niet uitbundig, het is namelijk een 1.6MPI, maar voor hen is dat ook wel genoeg. Belangrijker nog is dat het de enige motor is waar een LPG-installatie in gebouwd kan worden en dat gaat dus ook gebeuren.

De Okkie is uit voorraad besteld, dus over een week of twee kunnen we'm ophalen. Dan kan eindelijk de 307 eruit :yeah:

Voor de volledigheid: de kleur is Cappucino Beige en het interieur is Graham Onyx (lees: gewoon zwart).

Hopelijk gaan we een heleboel prettige kilometers rijden in deze no-nonsense Combi :xyxthumbs:

D

Deleted member 1943

Welkom hier,

Je kan je hier goed vermaken en met al je vragen terrecht.

Succes en veel plezier met de skoda

nemo

Senior Member
Goedemorgen,

Zojuist maar even aangemeld, want mijn ouders (ik heb zelf alleen geld voor een motor ;)) hebben vanmorgen hun handtekening gezet voor een nieuwe Octavia Combi in "Ambiente Attraction" uitvoering. De motorisering is niet uitbundig, het is namelijk een 1.6MPI, maar voor hen is dat ook wel genoeg. Belangrijker nog is dat het de enige motor is waar een LPG-installatie in gebouwd kan worden en dat gaat dus ook gebeuren.

De Okkie is uit voorraad besteld, dus over een week of twee kunnen we'm ophalen. Dan kan eindelijk de 307 eruit :yeah:

Voor de volledigheid: de kleur is Cappucino Beige en het interieur is Graham Onyx (lees: gewoon zwart).

Hopelijk gaan we een heleboel prettige kilometers rijden in deze no-nonsense Combi :xyxthumbs:

Welkom!!
Wat betekent je nickname?
En welke studie doe je?

van_der_P

Senior Member

Welkom op dit gezellige forum.
En een no-nonsense Combi, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ze zijn een beetje saai.
Dat is zo maar ze zijn wel heel degelijk, en als je er netjes mee omgaat komt er nooit iets aan.
Ik rij al 10 jaar Skoda, en heb nog nooit een serieus probleem gehad.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het skoda forum.
Ik vind het aan de ene kant wat saai uitgedrukt "no nonsens karretje" maar je hebt ergens ook wel gelijk natuurlijk. Het rijden is wel heel leuk met zo'n wagen. Daar beleef je gewoonweg plezier aan .

Welkom!!
Wat betekent je nickname?
En welke studie doe je?
M'n nick is afkomstig van m'n vorige studie, toen iedereen elkaar een nickname gaf ivm een spel.....nooit meer vanaf gekomen :D
Ik studeer trouwens HTS Autotechniek in Arnhem (voor de ouderen onder ons: ja, dat was vroeger in Apeldoorn), momenteel doe ik een minor Lightweight Structural Vehicle Design en hopelijk ben ik in de zomer van 2009 klaar :)

Ik vind het aan de ene kant wat saai uitgedrukt "no nonsens karretje" maar je hebt ergens ook wel gelijk natuurlijk.​

Tsja, dat is het toch ook wel een beetje? Als 1.8TFSI (heerlijke motor trouwens) in het donkerblauw of zwart met nog een maatje grotere wielen, lichte kleur interieur en een paar handen vol opties is het al veel minder no-nonsense toch? ;) Desalniettemin vind ik een uitvoering als deze wel bij m'n ouders passen, dus wat dat betreft zit't wel snor ;)

Bovenaan Onderaan