Jerrie
Lid
Vanmiddag een lampje in het dashbord aan het branden die ik nog niet tegen was gekomen.
Jammer, want de auto rijdt super, brengt me overal waar ik heen wil.
Soms zelf op plekken waar ik helemaal niet heen wil, al ligt dat meer aan de navigatie.
Op mijn beurt doe ik mijn best goed voor het ''beestje'' te zorgen.
Terug naar het lampje; de melding zei me niks.
Zodra ik door de bocht ga krijg ik wel een vermoeden de auto stuurt loodzwaar door de bocht.
Ik denk eerst; wat zit er toch een techniek in de Fabia dat zelfs wordt aangegeven dat er een lege band is (positief blijven denken)
Helaas, de banden blijken royaal gevuld te zijn.
Het boekje geeft aan, module van de stuurbekrachtiger is ''niet goed geworden'', of een te laag oliepeil (is op orde).
Nu is mijn vraag niet wat de oorzaak kan zijn, ik zag dat hier al genoeg draadjes over zijn geschreven.
Het kan van alles zijn.....zal ook niet zo zijn.
Daarom wil ik eerst controleren of er nog genoeg olie in de stuurbekrachtiger zit.
Maar zit waar die dop? dat vind ik niet terug in de vele draadjes
Weet dat het zgn onderhoudsarm moet zijn, maar leer mij Skoda kennen.
Jammer, want de auto rijdt super, brengt me overal waar ik heen wil.
Soms zelf op plekken waar ik helemaal niet heen wil, al ligt dat meer aan de navigatie.
Op mijn beurt doe ik mijn best goed voor het ''beestje'' te zorgen.
Terug naar het lampje; de melding zei me niks.
Zodra ik door de bocht ga krijg ik wel een vermoeden de auto stuurt loodzwaar door de bocht.
Ik denk eerst; wat zit er toch een techniek in de Fabia dat zelfs wordt aangegeven dat er een lege band is (positief blijven denken)
Helaas, de banden blijken royaal gevuld te zijn.
Het boekje geeft aan, module van de stuurbekrachtiger is ''niet goed geworden'', of een te laag oliepeil (is op orde).
Nu is mijn vraag niet wat de oorzaak kan zijn, ik zag dat hier al genoeg draadjes over zijn geschreven.
Het kan van alles zijn.....zal ook niet zo zijn.
Daarom wil ik eerst controleren of er nog genoeg olie in de stuurbekrachtiger zit.
Maar zit waar die dop? dat vind ik niet terug in de vele draadjes
Weet dat het zgn onderhoudsarm moet zijn, maar leer mij Skoda kennen.