Waar hoor dit thuis?

Waar hoort dit thuis?

Gisteren met het schoonmaken van de auto vond ik een los onderdeel onder de zitting van de bestuurdersstoel in mijn skoda octavia combi uit '10. Ik heb me rot gezocht waar het vandaan kan komen maar kan het niet vinden. Ik zal een plaatje ter verduidelijking toevoegen. Het lijkt een afdekkapje, maar waarvan? Iemand een idee?

Bijlagen

• Onderdeel skoda 001.jpg
    Onderdeel skoda 001.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 125
  • Onderdeel skoda 002.jpg
    Onderdeel skoda 002.jpg
    103,9 KB · Weergaven: 93

hemi24

Forumguru
Kan me niet herinneren dit ooit tegen te zijn gekomen in mijn O2.
Komt dit wellicht ergens onder het dashboard vandaan, rond de stuurkolom?

Dit deel van je combi uit '10 is in ieder geval uit '09... ;)

Ronnie

Forumguru
Lijkt me een afdekkapje aan de onderzijde/binnenzijde van de voorstoelrugleuningverstelling (3xwoordwaarde). Kijk daar maar eens even rond.....

Delight

Actief lid
Is het niet een afdekkapje van je stoelrail?
Al kan het idee van Ronnie ook wel eens kloppen zo aan de ronding te zien...

Vacaro

Senior Member
is hier ergens op topic zo geen link naar site met alle onderdelen van Skoda's op, voor onderdeel nummer, denk wel dat je dan naam van onderdeel moet kennen of functie.

Staat er een onderdeelnummer op? ik zie op de foto wel iets maar kan het niet aflezen, als je het nummer hebt kijk ik even of ETKa er iets mee kan.

Dennis

Hallo Dennis
Met alle tips ten spijt nog niet kunnen vinden waar het kapje vandaan komt! Er staan een 3 tal nummers in het kapje.
1: 58644/0 en dan een pijl met daarbij UN9
2: >PBT-GF10<
3: 002-06-V-01-05
Ik hoop dat je kunt vinden waar het vandaan komt. Blijft nu een mysterie!
Alvast bedankt voor de moeite.

LenK

Forumguru
Iemand met het onderdelen programma, ben even de naam kwijt, kan het nu zo voor je opzoeken.

Hallo Dennis
Met alle tips ten spijt nog niet kunnen vinden waar het kapje vandaan komt! Er staan een 3 tal nummers in het kapje.
1: 58644/0 en dan een pijl met daarbij UN9
2: >PBT-GF10<
3: 002-06-V-01-05
Ik hoop dat je kunt vinden waar het vandaan komt. Blijft nu een mysterie!
Alvast bedankt voor de moeite.

Hoi, nummer drie komt het dichtste bij, lijkt echter nog niet op de onderdeelnummer structuur van skoda. En wordt door
ETKA ook niet herkend.

Dennis

Bovenaan Onderaan