Waar zitten de speakers?

popmarter

Nieuw lid
Hallo,

Ik ben in de veronderstelling dat ik 4 speakers heb in mijn standaard Elegance Citigo. Twee in de voordeur en 2 tweeters op het dashboard, achter/onder de Move en Fun.

Nu ik me wat aan het orienteren ben op nieuwe speakers lees ik dat sommige mensen de tweeters in de A-stijl hebben zitten.

Zijn er mensen die de tweeters ook op het dashboard hebben (ik begin bijna te twijfelen of er daar wel wat zit)....

gr,
popmarter

Altos

Banned
Achter de move en fun zit volgens mij alleen een luchtrooster...wel kan het klinken of het geluid uit het midden komt...heb je gaatjes in je A stijl in de vorm van een driehoek?

popmarter

Nieuw lid
hoi altos, bedankt voor je reactie. Nee, ik heb daar niets zitten, behalve een houder voor de parkeerbon...

luchtrooster...ja dat zou goed kunnen... maar klinkt inderdaad alsof daar vandaan geluid komt..

popmarter

Nieuw lid
Ik heb even gebeld met de dealer en standaard zitten er maar 2 in, in de deuren. Als je een audiopakket meebesteld voor de productie krijg je er 6. (2 tweeters in de a-stijl en vier in de voor en achterdeuren). Toch vreemd, toen ik hem kocht meende ik toch te zien dat het om 4 speakers ging.

ougie

Forumguru
Heb gisteren een micro sd kaart 32 GB gevuld met ruim 200 albums en in de move&fun geplaatst, dit werkt perfect en ik vind de kwalliteit van het geluid prima. Wij hebben 6 speakers, 2x A-stijl, 2x voorportier en 2x achterpaneel (2 deurs). Via de move&fun kun je goed testen hoe het geluid afzonderlijk van elke speaker is. Dus ook van de a-stijl speakers. Gewoon met de schuifregelaartjes van de f&m het geluid op de voorspeakers zetten en als je je hand voor de a-stijlspeakers (roostertje met gaatjes) houdt hoor je duidelijk verschil, zeker als je de trebel (hoge tonen) schuifregelaar op max zet.

Bovenaan Onderaan