Waarde bepaling Octavia combi 1.6 TDI Ambition 2010

Ik heb een zwarte octavia combi van 2010 1.6 Tdi ambition versie met 88500km op de teller, mijn vraag aan jullie wat zou ik hiervoor nog krijgen?

Heeft geen navigatie, en de standaard wieldeksels.
De wagen heeft altijd tijdig zijn service gekregen bij de officiele garagehouder.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een skoda superb combi (diesel) vanwege gezinsuitbreiding.
Morgen ga ik naar een skoda garage om eens te kijken wat ze voor mijn wagen willen geven.

Groeten

Bakkertje

Forumguru
Wat je voor je Octavia gaat krjgen is heel lastig in te schatten.
Qua ruimte win je in ieder geval erg weinig, behalve qua beenruimte, maar die heb je voorlopig nog niet nodig. (spreekt met 3 kids uit ervaring ;) )
De Octavia is even breed als de Superb. De extra lengte is overigens alleen maar lastig, je krjgt de speen bij een kleine er niet eens in vanuit de voorstoelen :D (of je moet natuurljk hele lange armen hebben)

Bakkertje

Forumguru
Ikzelf ben bijna 2 meter, dus de speen bij de kleine gaat wel lukken, denk ik!!!

Je zult er nog verbaast van staan te kijken ;) mij lukte het in ieder geval niet van achter het stuur naar de stoel achter de bijrijder en ik ben 1,92 (ook niet de kortste).
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen, voor de breedte (en daar had ik als vader van 3 behoefte aan) hoef je het niet te doen.

Ben vandaag naar een skoda verdeler gereden en gevraagd wat ze voor mijn wagen nog geven, ze hebben mij een bod gedaan van 7000€.

Vind ik persoonlijk wel te weinig.

Berry1912

Forumguru
Ik zeg weinig km voor een tdi, prijs van de dealer lijkt mij niet al te hoog bij inruil.
Ik denk dat je een 2010 combi moeilijk zal vinden met minder km.

Bovenaan Onderaan