Waarde fabia ivm verkoop

mister9

Actief lid
Goedemorgen,

Ik ga (zeer) binnenkort mijn Fabia verkopen. Hoe kan ik nu duidelijk krijgen hoeveel ik hier redelijkerwijs voor kan vragen?

Het gaat om:

Fabia Combi 1.9 tdi Equipe Plus
Bouwjaar 2006
km-stand is 183.000.
Airco
Zwart
Arsteum voor
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Cruise Control
Lichtmetaal
Mistlampen voor
Elektrische ramen voor
Sportinterieur
Trekhaak
Parkeersensoren achter

Dingen als boorcomputer, achterbank neerklapbaar 60 / 40, airbags, centr. vergrendeling met ab, etc, zit er uiteraard op, maar dat is vrij standaard...

De auto is echt altijd onderhouden bij de Skoda Dealer (boekjes aanwezig, beurt elke 15.000 km).

Enig idee wat ik hier voor kan vragen?

Bedankt!

Hetzer

Forumguru
Ga je de auto particulier verkopen. de Fabia Combi 1.9 tdi elegance en Equipe plus modellen staan tussen de 6200 en 7900 te koop bij de dealers, waarvan de duurste de minste kilometers hebben.
Wil je hem particulier verkopen dan moet je rond de 6000 gaan zitten, maar dat is denk ik nog iets te hoog voor een auto zonder garantie.
Inruil bij de dealer is lager, zal wel rond de 4500 liggen verwacht ik.

succes

ps. check dit ook maar even

http://www.autotrack.nl/tweedehands/lijst/1/15/standaard

turboturbo

Forumguru
Ook op Autoweek kun je je auto waarde berekenen (je krijgt een prijsindicatie)
Verder blijft het zo: wat de gek er voor geeft. Je auto kan nog zo hard zus bedrag waard zijn, als er niemand om komt, heb je er niet zoveel aan...
Waar je aan kan denken als je een prijs bedenkt is welk (groot?) onderhoud heeft de auto recent (of al heel lang niet) gehad (bijv. wel of niet bijna een distributieriem wissen, of is die juist net geweest), en hoeveel maanden APK krijgt de koper er bij.
Verder spelen voor een particulier denk ik inderdaad wel/niet dealer onderhouden (aantoonbaar) en NAP check km stand, en tenslotte de bandjes :smirk:.

Bovenaan Onderaan