Waarschuwings geluiden octavia?

Michel-nl

Senior Member
Sind dit weekend bezit ik dus een octavia élégance van 2007, en alles doet het prima.

Alleen hoor ik geen Ping bij geen gordel om tijdens rijden en ook niet bij koudere temperaturen onder de 5c

Is dat uitzetbaar op 1 of andere manier? Dat wellicht de vorige eigenaar die uitgezet is?

dga_nl

Lid
Ik lees even mee... Heb hetzelfde "probleem". Niet dat ik het erg vind hoor, wil het niet veranderen, ben er wel blij mee!

Heb je al geprobeerd om een dvd te kijken tijdens het rijden??

Havana

Forumguru
Kun je inderdaad beide uitprogrammeren als je een diagnosekabel hebt en de juiste software. Ik heb de gordelwaarschuwing ook uit laten programmeren omdat mijn sensor kaduuk was (ik draag m'n gordel altijd, daar ging het niet om). Uitprogrammeren was een stuk goedkoper dan een nieuwe sensor monteren ;)

Die piep onder de 4 graden vind ik heel irritant want iedere keer weer schrik ik me een hoedje terwijl er feitelijk geen fluit aan de hand is.

Michel-nl

Senior Member
Ok dan moet ik dat dus een keer weer aan laten programmeren. Ik vindt het wel belangrijk dat het werkt, al doet het lampje het gewoon wel

Michel-nl

Senior Member
Ik moet even terug komen op mijn vraag, het blijkt dat hij het wel doet. Echter pas bij 30km of hoger, terwijl in het boekje 10km staat.

Ik was bij de touran gewend meteen geluid te horen.

GJ M

Forumguru
Mijn octavia 2 (FL) doet dit rond de 25 km/uur. Weet niet of dit op snelheid in te stellen is?

Bovenaan Onderaan