waarschuwingslampje in de deur

Hoi hallo allemaal,
Ik zal me ff voorstellen ik ben Peter en de trotse bezitter van een O2 combi 1.9 tdi be Storm bleu.
yeah.gif

Ik wil maar meteen binnen vallen met een vraagje:
Het waarschuwingslampje in de deur blijft na het openen met de ab af en toe branden totdat ik het contact aan en weer uit gedaan hebt.
confused.gif

De dealer had het nog nooit gehoord. misschien komt het bij jullie bekend voor?

K hoor het graag

blacktdi

Actief lid
Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb het net geprobeerd maar het lampje gaat gewoon uit.
koffie.gif

Misschien heb ik hetzelde al eens meegemaakt, afhankelijk van wat je bedoelt:
1. Bedoel je instapverplichting, of
2. Indicatielampje "deur op slot"

Dat laatste is bij mij vorige week ook keertje continu blijven branden terwijl ik deur open had staan. Is later zelf weer uit gegaan en vond het niet storend.

Ja klopt, ik bedoel het waarschuwingslampje wat knippert als de deuren op slot zijn.
Kvind het ook niet echt storend maar ik vroeg me af wat het betekent, of er dan een storing is of zo.
enne als het donker is is het toch niet echt prettig zo'n fel rood lampje naast je.
shocked.gif
tis wel zo opgelost met je arm op de deur en rijden maar
680.gif

SmurfForLife

Actief lid
Die van mij heeft er ook last van. Niet storend, maar er klopt duidelijk iets niet.

Allicht heeft het te maken met modeljaar 2007!!!!

En die van mij heeft het ook af en toe. Misschien heeft het iets te maken met de anti carjack functie?? Echt storend is het inderdaad niet.

Bij mij idem! Heb het al een paar keer meegemaakt en idd door contact aan te zetten en weer af te zetten was die over. Overigens is dit de ene keer als ik wegrij, en de andere keer als ik hm op slot doe. Gebeurt niet vaak, maar het is me al 3 keer opgevallen.

Groet,
Jasper.

Louk

Nieuw lid
Ik heb ook het probleem. Zit je in de auto en het lampje brand. Een tijdje op de afstandsbediening het knopje "deur dicht" inhouden. En het ledje gaat uit.

Gysman

Actief lid
Heb het ook. Goeie tip? Hm... Mag dan wel het lampje uit laten gaan, maar we weten nog niet wat het betekent...

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Louk</font><hr />

Ik heb ook het probleem. Zit je in de auto en het lampje brand. Een tijdje op de afstandsbediening het knopje "deur dicht" inhouden. En het ledje gaat uit.

[/ QUOTE ]
Dan schakel je volgens mij de extra vergrendeling uit.
Dwz dat iemand die een ruitje intikt door het raam de deur daarma kan openen.
De extra vergrendeling voorkomt dit, dus de inbreker moet door het raam erin en eruit (of lange armen hebben)

Toevallig vanavond weer een keer lampje aan. Ging alleen uit door de deur te openen. Maar de tip van afstandbediening ingedrukt houden ga ik zeker ook proberen.

Bovenaan Onderaan