waarschuwingsled in de bestuurders deur

Is het mogelijk om het noem het maar waarschuwings ledje in de bestuurders deur te vervangen voor een duidelijker fellere led?
Had in mijn vorige auto een Clifford alarm en daar zit een super felle blauwe led bij wat duidelijk zichtbaar is van buiten af.

Ben benieuwd of er hier iemand is die er al eens mee geëxperimenteerd heeft?

Goedenavond,

Op superskoda staat een setje om de lampjes te vervangen door LED, op de foto's ziet dit er goed fel uit (foto oorspronkelijk en foto met LED)

hemi24

Forumguru
Volgens mij hebben we het hier over twee verschillende dingen...

Octavia Edition 100 wil alleen het rode waarschuwingsledje in de deur vervangen. Dat is het ledje in de bovenkant van de bestuurdersdeur wat knipperd als de auto afgesloten is.

Dus niet de verlichting onderin de deuren.

Klopt zoals Hemi24 omschrijft..
Heeft iemand misschien een schema of iets dergelijks waar op staat met hoeveel voltage deze led wordt gevoed? Zit er een weerstandje bij het ledje zelf of wordt deze met een lagere voltage gevoed?

Zou iemand die in het bezit is van het ETKA programma misschien kunnen kijken of er een partnummer genoemd wordt voor deze led in de bestuurders deur? Zou helemaal top zijn als er een exploded view hiervan beschikbaar is waar zichtbaar is hoe deze gemonteerd zit.

Groet, Fabian

Jep dat snap ik, maar vind het makkelijker werken als je iets van een exploded view hebt voor dat ik ga trekken aan een deurpaneel waar van ik denk dat alle schroefjes er uit zijn maar later blijkt dat ik er een heb gemist. En misschien dat het bekend is of er achter het deurpaneel een stekker verbinding zit voor dat ledje..

Bovenaan Onderaan