Wachten op Fabia Combi 74kw Equipe Plus

Maarten

Forumguru
Hallo,

Vandaag bij de Skodadealer een Fabia Combi Equipe 1.4 16v 74kw besteld. (zwart) Met hen kunnen regelen dat de Fabia in januari 2006 geleverd wordt.
Ik heb mijn Fiat Stilo Abarth selespeed ingeruild. Ik ben benieuwd hoe de Skoda gaat bevallen, al snap ik best dat het een stap terug is in vergelijking met de Stilo. Daarom ben ik er niet minder blij mee! ik ben er zeker van dat ik er veel plezier aan ga beleven, zowel aan de auto, als in mijn portemonnee!

Ik hoop op het forum veel handige zaken te kunnen vinden! /forum/images/graemlins/wink.gif

Bijlagen

• 9685-Skoda Fabia combi.jpg
    9685-Skoda Fabia combi.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 23

Logic

Actief lid
Allereerst welkom op dit forum. /forum/images/graemlins/bye.gif Ik wens je veel plezier, al duurt het nog een tijdje.
Ik zou er trouwens niet te zeker van zijn dat het een stap terug is, al heb ik zelf geen ervaring met een Stilo.
Hoe dan ook, ik ben blij dat ook jij het licht gezien hebt. /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Jan_Hein

Actief lid
Hallo Maarten,

Welkom op het SKODA-forum. En ook gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Sinds 3 jaar rij ik ook in een Fabia-combi 74kW. Sta op het punt om een Octavia combi te bestellen (maar ik ben een twijfelaar) maar ik zal met pijn afstand doen van mijn Fabia. Het is een heerlijk karretje: lekker fel, klimt snel in zijn toeren. Wel flink toeren erop houden anders is er niemand thuis.
Het motortje is op kruissnelheid een naaimachientje en op de duitse autobaan zit je links tussen de Mercedessen en de BMW's. Als je rustig rijdt verbruikt deze Fabia ongeveer 6l/100 km. en dan hoef je ook niet door het verkeer te sukkelen.
Deze auto is helemaal top: er mankeert niks aan en is redelijk goedkoop in onderhoud.
Wat me trouwens het meeste beviel waren de 4 schijfremmetjes rondom. Dat vindt je nauwelijks in deze klasse. Hij remt enorm. Je bent gewaarschuwd !!!!!!!

Groeten, Jan-Hein

Droopy

Actief lid
Maarten,

gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ben zeer benieuwd naar je komentaar in Jan/Feb of het wel of geen stap terug is.
Geniet in ieder geval van een nieuwe wagen

john

Lid
ik wacht tot mijn dealer de nieuwe kleur storm blue binnenkrijgt en ga dan beslissen wat ik ga doen , ben er nog niet uit of het weer een skoda wordt of wat anders
in ieder geval wil ik wel een auto met gas g3
gr john

Maarten, welkom. Ik kan bevestigen dat de fabia een heerlijke auto om in te rijden is. Mijn vrouw heeft er een, moet bekennen dat ik de fabia fijner vindt rijden dan mijn Xsara 2.0 HDI.. Vandaar dat ik nu ook aan het kijken ben naar een Skoda en dan de O2 vanwege de ruimte..

Maarten

Forumguru
/forum/images/graemlins/yeah.gif

Voor diegene die al reageerden;
Bedankt voor de leuke reacties!
Ik voel me erg welkom!

/forum/images/graemlins/489.gif

Berry

Senior Member
Welkom ik denk geen verkeerde keus want anders heb ik die ook gemaakt. ik heb mijn Equipe besteld omdat de huidige zeer goed bevallen is een Fabia Combi Flash 1.4 55 kw

/forum/images/graemlins/923.gif /forum/images/graemlins/923.gif

rickske

Actief lid
Hallo Maarten wees welkom hier op het forumen ik ben er zeker van dat je van je aankoop geen spijt gaat krijgen.

AMBIO2

Actief lid
Welkom !!
Hoop dat je veel plezier beleefd aan de auto maar ook
op dit forum . /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Fabia

† In Memoriam
Ik ken dat gevoel, zit nu op mijn Sarah Beige Fabia Combi Equipe Plus 1.4 16v te wachten. Wordt waarschijnlijk november geleverd. Dit wordt mijn eerste nieuwe Fabia, rij nu in een Fabia Combi Elegance 1.4 16v en bevalt mij uitstekend.

Maarten

Forumguru
Vandaag een mail gehad dat onze auto binnen is....
Nu wachten tot 3 januari.

/forum/images/graemlins/cool.gif

AMBIO2

Actief lid
Maak er even een foto van en hang hem boven je bed ! /forum/images/graemlins/winkie.gif

Maarten

Forumguru
Gisteren even bij de dealer gaan kijken naar de nieuwe auto!
Wat een plaatje....:)

Nog even doorbijten.... /forum/images/graemlins/blush.gif

Maarten

Forumguru
Dinsdag 3 januari 2006, 10.30 uur.....

D-DAY!!!!

/forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Bovenaan Onderaan