Wassaaap! Rob

Hallo allemaal.

Mijn naam is Rob. Ik vind veel info hier op het Skodaforum, dus mezelf maar even aangemeld.
Ik ben 35 en in het bezit van (nou ja, de leasemaatschappij dan :deuk:) een Skoda Octavia III Combi in de kleur zwart.
Mijn vorige auto was ook een Skoda Octavia, maar dan de Octavia I, ook in het zwart.

De Skoda Octavia bevalt me uitstekend en mijn volgende auto zal ook zeker weer een Skoda Octavia worden!

Oke dan, later!!!! :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Welkom Rob.:bloemen: Iets te lang doorgereden met de Octavia I?;)( omdat je de Octavia II blijkbaar overgeslagen hebt)

dirkkroneman

Forumguru
uploadfromtaptalk1406460400248.jpg
Je selecteert je bericht door er op te "klikken" en dan kun je met het potloodje bovenaan je bericht aanpassen. Ik kom er net wel achter dat ik dan niet nadien nog een afbeelding kan toevoegen aan m'n eigen post :eek:, dus daarom dit 2e berichtje.

Joske

Forumguru
@Cordoba

heb het even opgezocht, is wel degelijk 12 uur ;)

Word donateur
Kom je graag op dit forum en waardeer je onze inzet? Laat je waardering dan blijken en steun ons middels een kleine donatie.

Als tegenprestatie krijg je van ons behalve een mooi donateurs lintje onder je naam, ook de volgende extra's:

- Een schoon forum met nagenoeg geen reclame
- De mogelijkheid om bijlagen aan privéberichten toe te voegen
- De mogelijkheid om met meerdere mensen tegelijk een conversatie te voeren
- Onbeperkt bewerken van eigen berichten (normaal 12 uur)
- Achteraf een poll aan je bericht toevoegen.
- Meedingen bij verlotingen van Skoda-goodies ;) ===> moet @Pasqual eens werk van maken.. :pieker: :deuk:

De betaling verloopt via PayPal

Bovenaan Onderaan