Wat betekent dat?

Jan-Jaap

Nieuw lid
We hebben een fabia station 2008 te koop staan en tijdens maken van tekst dacht ik: hee wat betekent toevoeging HTP eigenlijk? Wat zitten googelen maar kan zo snel niet vinden....

Jan-Jaap

Nieuw lid
Dank, lui! En inderdaad valt dat trage in praktijk best mee! Het is nog steeds niet veel, maar je voelt het koppel wel. Of in elk geval te poging om de auto minder traag te maken;) Heb ook nog een Corsa 1.0 staan, ook een 3 cil maar daar wil je qua motor nog niet ..... enz enz enz. Verschrikkelijk. Ach ja ieder zijn meug. Is er ook een te koop gedeelte op het forum?

Canon-Eye

Forumguru
Is er ook een te koop gedeelte op het forum?
Jazeker wel, kijk maar in de lijst onder Forum Bazaar.
Overigens kun je daar pas een topic aanmaken nadat je eerst een voorsteltopic hebt aangemaakt onder Meet & Greet (zie onder Leden café). Daaarna even de tijd nemen om het te laten verwerken. Ook verkooptopics worden eerst nog even gecontroleerd voordat ze daadwerkelijk verschijnen.

Jan-Jaap

Nieuw lid
OK bedankt Canon eye, ik zal ere even naar kijken, weet helemaal niet hoe de skoda community reageert op hun eigen producten die te koop staan... ;)

Canon-Eye

Forumguru
weet helemaal niet hoe de skoda community reageert op hun eigen producten die te koop staan...
Kijkt men in het algemeen niet van op, hoor. Die community bestaat voor een belangrijk deel uit liefhebbers van het merk, veel daarvan zijn wel in voor een buitenkansje...

Jan-Jaap

Nieuw lid
Dat lijkt me lastig Peter, aangezien ik jouw wagen niet ken.... Maar Canon, waar vraag ik of ik me aan kan melden voor het plaatsen van een 'te koop', deel alleen de MP link, wel zo makkelijk.

Bovenaan Onderaan