Wat betekent deze sticker?

0ri0n88

Forumguru
20170530_055339.jpg
In de kofferbak bij het reservewiel zit deze sticker.
Heb de vraag al bij Ames neer gelegd, maar nog geen antwoord.
Wellicht dat er mensen hier zijn die het weten.
Alvast bedankt.

0ri0n88

Forumguru
Zou goed kunnen omdat er ook een km stand bij staat om het te controleren/verversen. Het is idd een update van het 1 of ander. Bij ames waren ze niet zo supervriendelijk met me te woord staan.
Wilde meer weten of er ook een terugroep gedaan was op de ketting.
Helaas niet op deze en aangezien ik met een ratel zit deze komende week maar wel laten vervangen.
Zit dit jaar goed in de prijzen met koppelingsset dsg, distributieketting en eind van het jaar grote service.
Maar ach het rijdt heerlijk en hij heeft me nog niet laten staan aangezien ik tijdig het spul onderhoud/vervang.
Bedankt voor het meedenken!

VentoTDI

Forumguru
Ames Zwijndrecht heeft ooit iets met de dsg gedaan in het kader van een terugroepactie.
Zou zomaar daar idd van kunnen zijn..
Kan kijken of ik nog de rekeningen van toen heb? :lezen:

De enige terugroep waarvan ik weet en gemeld is, is van de dsg...

0ri0n88

Forumguru
Thanx @VentoTDI .dsg olie voor de dsg7 is idd een terugroepactie zover ik nu kan terug vinden dus zoeken is niet nodig, maar zeer bedankt voor je aanbod
De ratel tijdens koude start is vrij recent en zal er toch wat aan moeten laten doen vrees ik. :nailbiting:;)

Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Ligt het aan mij of halen we in dit topic verschillende terugroepacties door elkaar?!

Ben pasgeleden voor de 34H5 geweest, waarbij alleen de SOFTWARE is aangepast van de DSG en ik heb géén sticker kunnen vinden..

Bovenaan Onderaan