Wat een prul die haak

LenK

Forumguru
Vandaag brak de haak waarmee de bodemplaat boven het reservewiel omhoog gehouden wordt doormidden. Dat ding is wel oostblok kwaliteit.
De haak zit vast aan een elastiek en dat elastiek zit weer onder de vloerbedekking verlijmd.
Bah bah, slechte kwaliteit en slechte constructie.

Die van de Combi ziet er iets anders uit want deze hatch uitvoering lijkt gemakkelijker te vervangen.

Bijlagen

• Haak.jpg
    Haak.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 122

Fabia

† In Memoriam
Ik denk dat ze bij Skoda er van uit gaan dat je daaruit nooit iets pakt of je reservewiel nodig hebt. Dus daar kan wel op bespaart worden.

purk

Senior Member
ik denk dat als ze daar te veel tijd in steken om het goed te ontwerpen, gaat het onderdeel te veel geld kosten omdat de ontwerpers een heel hoog uurloon hebben.

Fabia

† In Memoriam
Maar een tevreden klant is toch ook goud waard? Juist irritatie over allerlei kleine, doch irritante dingen, kan een klant doen besluiten om eens naar een andere auto van een ander merk te gaan kijken. Dus dan is goedkoop uiteindelijk duurkoop gebleken.

O2B

Nieuw lid
ik denk dat als ze daar te veel tijd in steken om het goed te ontwerpen, gaat het onderdeel te veel geld kosten omdat de ontwerpers een heel hoog uurloon hebben.
Dat lijkt mij niet de reden... gezien een auto toch wel gezien kan worden als een massaproduct zijn materiaal en prodcutiekosten meer doorslaggevend dan een ontwerper.

Bovenaan Onderaan