Wat een tegenvaller!

dburger

Nieuw lid
Morgen zou het dan zover zijn...mijn lang verwachte O2 zou worden opgeleverd....totdat ik begin deze week een telefoontje kreeg, met de mededeling van de dealer dat de oplevering met een aantal weken wordt uitgesteld. /forum/images/graemlins/407.gif

De leasemaatschappij wil in aanmerking komen voor de extra subsidie die per 1 juli geldt voor energiezuinige auto's. Het gaat geloof ik om EUR 500. Ik hoop overigens wel dat die EUR 500 met mijn leasebedrag wordt verrekend, anders is het echt balen...en wachten en geen vergoeding. Dealer was er ook niet zo blij mee.

Andere forumbezoekers hier ook al last van gehad?

Groeten,

Dave

Dutch4x4

Senior Member
Had je maar een wat pittiger auto moeten bestellen. Had je 'm nu al gehad! /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

Dutch4x4

Senior Member
Daarom staat die knipoog er ook. /forum/images/graemlins/grin.gif (En nu weer /forum/images/graemlins/wink.gif )

Octaviarijder

Actief lid
Op dit soort berichten zit je natuurlijk niet te wachten, maar bekijk het eens van een andere kant, jij krijgt tenminste een O2 terwijl ik nog wel een paar jaar met mijn O1 moet doen. /forum/images/graemlins/crazy.gif

VEEJAY

Forumguru
Min of meer hetzelfde verhaal voor mensen die aan zo tegen december toch maar tot het nieuwe jaar moeten wachten vanwege prijstechnisch redenen van de leasemij.. Helaas.

dburger

Nieuw lid
Dit is een beetje het vreemde aan het verhaal. Ik heb een 1.9 Tdi besteld, maar deze wordt achteraf nog wel gechiptuned (abt), dus ik vraag me echt af of dat wel zo zuinig is.

Groeten,
Dave

Ja, de berijder is altijd in het nadeel.
Dit voordeeltje gaat naar de leasemaatschappij.
Dit gaat ook vaak op bij akties met gratis tomtom etc.
Ziet de leaserijder ook vaak niets van.
Voorral als het gaat om voorkeursdealers van het bedrijf dat de auto besteld.

Bovenaan Onderaan