wat een weelde

Hallo allemaal,
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik eind vorig jaar door een nieuwe baan een auto uit mocht zoeken. Ik werk als categorymanager bij een groot supermarktbedrijf. Een categorymanager is de beleidsman/vrouw voor een bepaalde artikelgroep, dus verantwoordelijk voor opbouw van het assortiment en de prijzen daarvan.

Tot voor 2 maanden terug reed ik met een 14 jaar oude witte peugeot 306 1.9d met 370.000km op de klok. Prima auto met de wegligging van een trein (als of die op rails loopt!!) 2 weken nadat ik wist dat ik een andere auto uit ging zoeken vond mijn vrouw het nodig om de arme 306 in de prak te rijden. Weg 1000 euro inruil :(

Momenteel rij ik met een Megane GT 1.5 Tdci 85. Fijne auto, maar toch niet wat ik zoek. De besturing is vreselijk indirect en een klaverblad vind ik doodeng waar het voorheen hobby was om daar met 100 p/u overheen te slingeren. De Megane is voornamelijk erg stil, althans tov mijn peugeotje...

In week 9 komt de O2 1.9tdi combi in elegance attr. bsns uitvoering. Kleur antraciet grijs met donkere bekleding. Met alu railing moet dat mooi zijn. Verder weinig opties omdat deze auto al helemaal compleet is. Af fabriek BT voorbereiding en als krijgertje van de dealer de bijhorende oplader voor mijn 6230i. Ook de navigatie dvd was "gratis". Verder nog wat kleine dingen gratis gekregen zoals mat voor kofferbak en nog meer netten om bagage vast te zetten.

Ben erg benieuwd naar de auto. De proefrit was achteraf te kort en mijn referentiekader te klein om echt een objectieve indruk te hebben. Ik weet wel dat ik voor het zelfde geld anders een 308-focus-astra-golf-altea o.i.d. had moeten gaan rijden en dan had ik veeeeeel minder opties en veeeeel minder ruimte gehad.

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aanschaf, daar ga je veel plezier aan beleven. En welkom :aangenaam: op dit gezellige forum.

cvegreen

Forumguru
Ik denk ook wel dat je je super gaat voelen in je O2 .
Je hebt optie's zat in je O2 zeg. amai .
Ik vind mijn F1 echt super degelijk aanvoelen , zakelijk strak . Wat moet je nog meer .

Bovenaan Onderaan