wat is de laatste Columbus firmware?

Neptukker

Forumguru
lastig, er zijn zoveel versies in omloop dat je het overzicht mist. Ik zoek de gegevens over de laatste versie die Skoda zelf uitgegeven heeft. Aangezien niet alle dealers/werkplaatsmedewerkers altijd van de hoed en de rand weten zoek ik een methode om te checken of ik inderdaad het nieuwste krijg zoals afgesproken.

EdK

Forumguru
ja zie je probleem nu.
is één en ander veranderd daar
Voorheen stonden er velen mail adressen op hun site maar lijkt wel volledig dichtgespijkerd tegenwoordig
Maar kwam deze tegen media@skoda-auto.cz als je nu eens media veranderd voor info ?

Als je mail terugkrijgt (bounche ) weet je dat het niet bestaat.
En als je met mailbevestiging verstuurd en hij word geaccepteerd dan krijg je in ieder geval een mail dat hij is gelezen.

Ik heb voorheen wel met ze gemaild vanwege dat de manual van de Yeti een Superb manual was en toen heel mailverkeer gehad
Maar ja je schoont je mailbox wel eens op en dan ......................

ertromp

Forumguru
Laatste wat ik zo weet:

4020 voor Columbus/RNS510 type A en B met 70/25/5 % partition ratios for music/maps/POIs respectively
4120 voor "nieuwere" types Columbus/RNS510 met With 70/25/5 partition ratios, secret menu and VIM enabled.

Neptukker

Forumguru
Ik heb nu:

Delivery part number: 3T0035680A
HW-Version: H42
SW-Version: 1304

ben ik actueel of niet (volgens officiële firmware)? Ik heb zo mijn twijfels.

p.s. mijn email aan Skoda Tjechië bleef onbeantwoord

Joske

Forumguru
ik denk het ook niet, maar het is moeilijk bomen zien door het bos (het wereldwijde web genaamd). Kwam wel volgende tegen:

Bovenaan Onderaan