Wat is dit voor clipje/klemmetje?

Cordoba

Forumguru
Bij wat werkzaamheden aan de auto kwam ik onder de middenconsole bij de handrem dit plastic clipje tegen (afmeting ca. 2 cm).:confused:
clip.jpg
Weet iemand waar het vandaan komt en waar het voor dient? Kan het bij de originele sigarettenaanteker aansluiting vandaan komen? Daar zie ik vreemd genoeg 3 draden (dun blauwgrijs voor verlichtingplug, zwartwit voor de 12V plug en een bruine massadraad), vreemd genoeg is er ergens nergens iets van een lampje te zien, alleen wel de aansluitstrip ervoor. :smiley29: Onbreekt er soms iets bij mijn auto?

Erik_NL

Forumguru
ik herken het niet, maar het model doet me denken aan een soort beschermstuk van de stoelrail.
Ronny weet het juiste antwoord vast wel :)

Cordoba

Forumguru
Hij lag onder het stuk plastic dat om de handrem zit, dus hoger dan de stoelrails en in principe ook nog afgeschermd daarvan. Qua vorm zou het kunnen, maar gezien de vindplaats lijkt het me onlogisch.

Ronnie

Forumguru
Is waarschijnlijk een clip om een stekker op de plaats te houden/vast te zetten, onder de tunnelbak/handremconsole zit er zoeentje. Je schuift er een stekkerverbinding in en klikt 'm ergens aan vast. Hij zit onder de console net voor de versnellingspook.

Cordoba

Forumguru
Ik had er al naar gekeken Marijntje (maar niet gemeld): op het ene pootje staat iets van een 1 (is op de foto te zien), en op de 'rug' zodat het op de foto niet zichtbaar is, staat 'A00'. Ik denk dat het een stukje is, van een groter geheel dat wel een onderdeelnummer heeft, en dat het er daarom hier niet op staat.

Edit: @Ronnie :worshippy: Ik ga zoeken of ik de exacte plek terug kan vinden.

Bovenaan Onderaan