Wat is dit voor lichtknopje bij de zekeringen?

Op zoek naar een schakelende 12V aansluiting voor mijn Parrot CK3100 (vond een geschakelde 9V on zekering 26 :crazy:), kwam ik dit "lichtknopje" tegen bij de zekeringen. Op de foto wat slecht te zien, maar hij zit tussen de OBD stekker en de zekeringen in. Wat doet dat? Oh ja, en als iemand toevallig weet of 9V genoeg is voor de Parrot, hoor ik dat ook graag. Vind 9V nog steeds erg vreemd.

Foto-EJUOSJW3-D.jpg

Noord26

Forumguru
Is dat niet toevallig voor het aan en uitzetten van de dagrijverlichting? Staat er niets over in je boekje?

Ah, OK. Stond niet bij het onderdeel over de zekeringen in het boekje. Had gehoopt dat je hiermee je normale lichten automatisch in en uit zou kunnen laten schakelen, zodat je niet meer last hebt van die zoomer. Snap niet dat dat nog steeds niet gewoon standaard in bepaalde auto's zit. Bij mijn VW namelijk wel. Maar goed, dagrijverlichting is in ieder geval iets :).

Heeft iemand een idee waarom er 9v op een bepaalde zekering staat?

Antera

Donateur
denk dat het een lek spanning is heb nog niet eerder mee gemaakt dat er op een zekering of andere plek 9V op een systeem staat. Dit zou gevaarlijk zijn om verschillende spanningen door de auto te laten lopen

Bovenaan Onderaan