Wat is dit?

Frankw

Lid
Iemand enig idee wat dit is? Moest net even onder het opbergvakje midden op het dashboard zijn en zag opeens dit ding los bungelen. Nooit eerder gezien.. Lijkt op een of andere sensor?!
image.jpg image.jpg

Blackokkie2

Forumguru
Daar zit toch ook de gps-ontvanger van de navi? Zou kunnen dat dat het is, maar kan ook zijn dat ik nu een lulverhaal typ.

Joske

Forumguru
Vast een gps-tracker die je vrouw geplaatst heeft om te zien waar je zoal uithangt :D

Nu serieus,zou het niet weten maar wil het wel weten :)

polf

Senior Member
stop het part nummer wat er op staat :3D0907543A eens in google afbeeldingen>> een temp sensor. Waarschijnlijk een keer laten vallen in het verleden door een luie monteur of losgelopen? (maar had die aan de stekker moeten hangen) van het ene mysterie in het het volgende.............................................

Cheers Polf

Frankw

Lid
Dank je, hangt nog aan de stekker, nu de vraag waar ik hem weer moet plaatsen? Ik gok ergens bij de luchttoevoer van de 2 uitstroomopeningen bovenop het dasboard. Maar waar?

Zwapp

Forumguru
Heb precies hetzelfde gehad in mijn octavia, zat achter de radio los te hangen... dit is een tempsensor welke de temp meet in de blaaspijp de auto in. Deze moet je weer in een luchtpijp draaien (bojonet sluiting). Hoort dus bij de climatecontrole.

Frankw

Lid
Heb precies hetzelfde gehad in mijn octavia, zat achter de radio los te hangen... dit is een tempsensor welke de temp meet in de blaaspijp de auto in. Deze moet je weer in een luchtpijp draaien (bojonet sluiting). Hoort dus bij de climatecontrole.
Dank je, weet je toevallig ook waar? Heb al gekeken maar kan geen opening vinden..

Edit: na nog wat zoeken toch gevonden. Er zitten er 2, links en rechts van de toevoer naar de uitstroomopeningen onder het vakje midden op het dashboard. Toen ik de ene zag zitten kon ik de plek van de ander zo vinden. Sensor teruggedraaid. Opgelost dus!

Bovenaan Onderaan