Wat kan je allemaal instellen?

Ik vraag me af of er een lijst bestaat van dingen die je kan laten instellen aan je O2, zoals anti-car-jacking, gevoeligheid stuurbekrachtiging, coming-home, nulstelling kilometerstand enzo.

Weet iemand toevallig precies wat er ingesteld kan worden? Anders kunnen we misschien zelf een lijst samenstellen met wat er zo links en rechts bekend wordt.

Mijn dealer wilde er zelf niet zo veel over zeggen, omdat ze anders zo veel vragen krijgen er over. Vind ik op zich een vreemd standpunt, want ik wil toch graag weten wat er allemaal kan met de boordcomputer van mijn auto, die binnen een week geleverd wordt /forum/images/graemlins/cool.gif.

Tallguy

Forumguru
Misschien moet iederen proberen aanvulling te geven op dit lijstje:

- Instellen coming-home verlichting in seconden (kan ook met MaxiDOT als je die hebt);
- Instellen portiervergendeling (anti-carjack) boven de 15km/h;
- Instellen dat bij sleutel uit contact de deurvergrendeling weer open gaat;
- Instellen dat bij één zap op je AB alleen de bestuurdersdeur open gaat en bij 2 zaps alle deuren;
- Iets met de lampen? Was dat niet zo dat je ze op "Altijd-aan" kon laten zetten?
- ...

octofreak

Actief lid
Hier zijn al heeeeel veel draadjes over geweest inclusief complete VAG software en Duitse lijsten met instellingen....

Zoek eerst maar even....

vandaag heb ik mijn auto even langs de dealer gereden om de volgende 2 te activeren (ze zijn echter wel even wat uurtjes bezig geweest om te achterhalen hoe dit moest *kuch*)
- Instellen portiervergendeling (anti-carjack) boven de 15km/h;
- Instellen dat bij sleutel uit contact de deurvergrendeling weer open gaat;
HET WERKT ALS EEN ZONNETJE vooral de 2e optie is zeer handig, maar dan moet je vriendin niet al proberen de deur open te trekken voordat jij de sleutel uit het contact hebt: dan moet ze alsnog 2x aan de hendel trekken /forum/images/graemlins/winkie.gif)

henk_de_bruin

Actief lid
je kan ook nog je parkeersensor harder laten zetten.
makkelijk voor de oudere/dove mensen die een aftermarketradio hebben die niet zachter gaat zodra je hem in de achteruit zet.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
je kan ook nog je parkeersensor harder laten zetten.

[/ QUOTE ]
Dit kan ook via de Audience (Stream ook?)

Dutch

Actief lid
Wat je volgens mij op de audience en de stream kunt instellen is het volume van de radio bij het inschakelen van de achteruit versnelling. Op die manier kun je ervoor zorgen dat de radio zachter gaat zodat je de piepjes van de PDC kunt horen. Je kunt NIET het volume van de PDC piepjes aanpassen via de radio.

Bovenaan Onderaan