Wat moet ik nog lang wachten ....

Goedendag,
Na een Seat Leon, een Renault Megane station, een BMW 3 Touring, een A3 sportback en vrij recent een Volvo V50 te hebben gereden heb ik op 2 juni een Skoda Octavia Combi besteld als nieuwe leasebak. Een 2.0tdi, Elegance Businessline met als extra's 18" Golus velgen, panoramadak, dynamicpakket, sunset, leren bekleding en een setje eibachs. Dit alles in de kleur Denim blue.
Ik heb niet proefgereden. Sterker nog, ik heb nog nooit in een Skoda gezeten dus ik ben zeer benieuwd. Overigens heb ik het setje eibach veren op basis van de verhalen en foto's hier op dit forum aan mijn configuratie toegevoegd. Ziet er toch wat strakker uit. Probleem is dat ik nog zo lang moet wachten. Levering is pas in oktober volgens de dealer. Tot die tijd moet ik het dus nog even uitzitten en volg ik met plezier de verschillende topics op dit forum.
Lators!

jonbongoofy

Forumguru
Welkom en succes met wachten. Ben wel benieuwd naar de foto's van je compleet denim blue uitgevoerde auto. Of lees ik het verkeerd?

• Leuk
Waarderingen: Rob

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd hoe je de Skoda straks gaat ervaren, maar schat in dat de Octavia uitvalt als een mooie mix tussen je eerdere auto's. En natuurlijk: welkom:bloemen:

Bovenaan Onderaan