NielsW
Lid
Hoi mensen ,
Heb eerst wat problemen gehad met de distributieketting maar dat is gelukkig vervangen en de auto rijd goed, alhoewel hij soms een beetje lijkt te stotteren.
mijn problemen met mijn Fabia (1.4 52KW) zijn op dit moment :
1 : Krakend geluid in het dashboard
2 : als de airco aan is geweest en ik deze uitzet stinkt het een beetje in de auto
3: kleine kraak in de linkerdeur
4: auto lijkt soms een beetje te stotteren
5: Cruise Control valt heel vaak uit binnen 30 sec.
vooral 5 vind ik heel storend samen met 1. dat de cruise uitvalt heb ik nog niet zo lang, je rijd 120 drukt op de knop en na 10/30 seconden lijkt het ineens alsof de CC uitvalt en je mag weer zelf gas gaan geven, HEEL storend.
Als iemand ideeen heeft hoor ik het natuurlijk heel graag.
mvg,
Niels
p.s. punt 1 is denk ik al beantwoord door iemand op het net :
rooster in het midden verwijderen en isolatie tussen steun en het dashbord steken, rooster terugsteken en je auto stopt met kraken...
Heb eerst wat problemen gehad met de distributieketting maar dat is gelukkig vervangen en de auto rijd goed, alhoewel hij soms een beetje lijkt te stotteren.
mijn problemen met mijn Fabia (1.4 52KW) zijn op dit moment :
1 : Krakend geluid in het dashboard
2 : als de airco aan is geweest en ik deze uitzet stinkt het een beetje in de auto
3: kleine kraak in de linkerdeur
4: auto lijkt soms een beetje te stotteren
5: Cruise Control valt heel vaak uit binnen 30 sec.
vooral 5 vind ik heel storend samen met 1. dat de cruise uitvalt heb ik nog niet zo lang, je rijd 120 drukt op de knop en na 10/30 seconden lijkt het ineens alsof de CC uitvalt en je mag weer zelf gas gaan geven, HEEL storend.
Als iemand ideeen heeft hoor ik het natuurlijk heel graag.
mvg,
Niels
p.s. punt 1 is denk ik al beantwoord door iemand op het net :
rooster in het midden verwijderen en isolatie tussen steun en het dashbord steken, rooster terugsteken en je auto stopt met kraken...