Wat voor "autovriendelijke" telefoonhouder voor een O2F?

Fr0ns

Lid
Hey hallo,

Laatst viel mijn telefoonhouder weer eens van het raam, zo'n zuignapding wat doorgaans wel een jaar blijft hangen maar precies als ik hem nodig hebt er een keer afvalt.. Nu zoek ik al langer naar iets vervangends maar heb nog niets weten te vinden. Uiteraard volgt nu een onredelijk eisenpakket :rolleyes:

Mijn auto houd ik graag origineel, ik wil dus niets aan het dashboard plakken of boren, ook wil ik niets in de ventilatorroostertjes hangen, bij elke O2F die ik bekeek waren deze stuk en heb de garage preventief vol aan reserveroostertjes liggen, die vind ik daar niet geschikt voor. Ook zie ik constructies waarbij de telefoon over de knop voor de alarmlichten hangt, die heb ik nooit begrepen. Soms zie je wel kekke klemsystemen om tussen de lijstjes in het dashboard te schuiven, zo lang die niet bijna bij de knieën van de vrouw hangt vind ik het al best maar kan ze voor de O2F niet vinden.

Hoe hebben jullie dit opgelost? En vertel het me ook gerust als ik een onredelijke zeikerd ben :giggle:

Afrit13

Forumguru
1745658585730-jpeg.116691

zo lang die niet bijna bij de knieën van de vrouw hangt vind ik het al best

Slider

Forumguru
Persoonlijk vind ik de Kuda houder veel mooier en beter dan de clipjes van Brodit. Sinds ik die heb ontdekt, neem ik alleen nog maar die voor de auto's.

f25e0b2e58c4e6a9cb9c6a1a46b38cd1_png_resized_526_360_1_255_255_255_x.png

Voorbeeld voor de O3, is ook een O2 versie van. Of je ze nog kunt kopen vraag ik me af, wat ik nu kan vinden lijkt het er niet op....

Bovenaan Onderaan