Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat voor een radio hebben jullie in je Fabia? (Specifiek fabia 1)
Ik ben erg nieuwsgierig wat voor een radio jullie in je Fabia hebben zitten. Zelf heb ik nog die hypermoderne Skoda inbouwradio met cassette! (Weet niet precies het type nummer)
Ik had een aftermarket radio van LG erin zitten. Gebruik toch nooit schijfjes, maar er zat wel CD in. Er liggen nog wel een paar radio's op de plank van me. Ja, met cassette haha.
Ik heb wel een MP3/Cassette adapter gevonden laatst. Werkt ook!
Maar als je doelt op wat er in je Fabia past, ALLES. Beide 1DIN en 2DIN met het juiste inbouwraam.
Als je op een andere over gaat, check wel even de fantoomvoeding van de antenne (zoek forum).
Ik ben erg nieuwsgierig wat voor een radio jullie in je Fabia hebben zitten. Zelf heb ik nog die hypermoderne Skoda inbouwradio met cassette! (Weet niet precies het type nummer)
Hier ook de Symphony....Perfect geluid.
Allen jammer dat de vorige eigenaar geen speakers achter heeft geplaatst...nu moet ik dat zelf weer gaan uitvogelen!
Ik heb een 2din navi/audiosysteem (usb/harddisk/sd card/ipod adapter) met een Bose eindtrap en 10 speakers, systeem is van VW, ander front gemonteerd voor de groene Skoda verlichting.(VW is rood/blauw)
Met JBL speakers achter en standaard fabia 6y speakers voor.
Radio werkt trouwens prima met de standaard antenne versterker. die wordt netjes gevoed door de Clarion.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.