Wat voor type MFD2(rev a,b,c ?) is Nexus ??

JinxRS

Lid
Hallo allemaal

In afwachting van mijn o2 - RS combi vroeg ik mij even af wat voor type MFD2 Navigatie systeem NEXUS eigenlijk is.
Op navigatiehelpsite word er namelijk gesproken over verschillende revisie's (A,b,c,d etc etc)
Het enigste wat ik weet is dat de nexus CD gebaseerd is.

Een andere vraag die ik had was of iemand misschien weet of een treo 650 compatible is met de bluetooth interface die en fabriek in de octavia zit.

Frankie

Actief lid
nondeju, alwéér n RS !!! /forum/images/graemlins/smile.gif Da's bijna niet meer bij te houden zo. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag, ik heb maar een simpele Elegance zonder Navi.

Heb wel een tegenvraag: wat is een hotshot ??

Ps: veel plezier met je RS vast als je m hebt !! lucky b*stard /forum/images/graemlins/wink.gif

DJNeO

Actief lid
Hotshot

Deze komt van Webasto af.
Dit is een apperaatje dat je ruitenwisser vloeistof verwarmd, door dit apparaatje zal je ruit sneller schoon worden (vergelijk het met de afwas, met koud water wordt je afwas minder schoon als met warm water...) /forum/images/graemlins/laugh.gif

(correct me if i'm wrong!)

Fabia

† In Memoriam
Daar hebben we toch ooit een hele discussie over gehad. Kan een diep gevroren ruit niet barsten als je de hotshot gebruikt? Leuk onderwerp trouwens met deze temperaturen.

DJNeO

Actief lid
Hebben we inderdaad een hele discussie over gehad...
Mijn vriendin werkt nu bij Webasto, en heb van haar te horen gekregen dat dit een bevroren ruit niet kan doen barsten...

Ben zelf overigens wel van mening dat wanneer je ruiten swinters zijn bevroren dat je ze dan niet met je ruiten wisser vloeistof moet gebruiken als je ze net hebt gekrabt... ik zou dan wachten tot de rijwind je ruiten een btje heeft ontdooid!

Ralph

Lid
Volgens mijn weten zijn er verschillende navigatiesystemen op de markt gebracht in de loop van de jaren te weten MFD versie G, K, en D. De laatste versie is MFD2 RNS die te leveren is in de CD versie en DVD versie. Daarnaast zijn er verschillende software versie uitgebracht, dit is waarschijnlijk waar jij op doelt.

Wullum

Actief lid
Nexus is een Blaupunkt Travelpilot DX gebaseerd apparaat. Software wordt via de jaarlijkse kaarten-cd's updated. Ik heb nu een 2006 DX cd, deze heeft o.a. een firmware-update im m'n Nexus gekrikt die zelfgebrande "backup" cd's niet meer wil lezen. Altijd fijn.

Bovenaan Onderaan