Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik mijn portier open (links of rechts, maakt niet uit), dan komt er een party water uit het gaatje onder het portier, dat is niet normaal.
Het betekent dus, dat er dan een laag water in mijn portier staat.
Komt iemand dat bekend voor ???
Volgens mij is dit normaal want ik heb dat ook. De binnen zijde (sluiting) van de deuren blijft hierdoor redelijk goed droog. Dat heb ik al gemerkt bij het poetsen met water.
Ik ben er dus niet ongerust over.
Het is inderdaad de bedoeling dat het water weg kan lopen en de deur door de openingen weer opdroogt. Ook condens kan zo, zonder roest te veroorzaken, weg.
bij mijn octavia combi ambient 1.6 mpi heb ik dit ook.let er op dat het water niet tussen je deurpanneel op je rubber looptwant dan gaat het er tussen zitten.ben met deze klacht al in contact met de dealer. die haalt het paneel los om het te kitten. mogelij is dit ook de oorzaak van mijn beslagen ramen
Ik heb dit ook na carwash of bij een plensbui.Moet maandag naar dealer en zal dit eens navragen , ok het loopt wel altijd weg, maar op termijn gaat dit toch roest veroorzaken of als dit beviest mss naden openduwen. Water brengt ook vuil mee en op den duur gaat dat gat wel opgeblokt zitten en dan blijft water in de deur met alle gevolgen vandien.
Laat antwoord van dealer nog wel weten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.