Water overlast in Tsjechië

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmTee

Lid
Deze week is mijn Fabia Combi geproduceerd in de fabriek in Tsjechië. Per trein komen de auto's naar nederland heb ik begrepen van mijn dealer. Weet iemand of dat er dan nog problemen kunnen ontstaan op het traject hier naartoe? Zelf heb ik geen idee namelijk en ik zou erg balen als er vertraging ontstaat hierdoor. Ben benieuwd.

Michel

SkodaMan

Actief lid
Nou EmTee, het zou kunnen. Zie hem hier tussen staan? /forum/images/graemlins/crazy.gif

Skoda_Factory_Czech_Republic2.jpg

EmTee

Lid
Gadver! Ik mag toch hopen dat dit een oude foto is. Hoe kom je hier aan? Geen grappen hé!!

Mau

Lid
hee skodaman, dit is erg. Ik weet dat er veel sneeuw gevallen is dat nu aant smelten is. En mijn O2 is ook nog niet hier... en ik zie er nog wel 3 beige tussen staan.

Goeie grap hoor!

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EmTee</font><hr />

Gadver! Ik mag toch hopen dat dit een oude foto is. Hoe kom je hier aan? Geen grappen hé!!

[/ QUOTE ]

Het is geen grap maar wel een jaar geleden. Sorry als je heb laten schrikken /forum/images/graemlins/blush.gif.

Ron

Lid
Deze foto is niet van een jaar geleden maar van augustus/september 2002. Ik was toen namelijk ook aan het wachten om mijn O1 toen de dealer mij deze foto liet zien met de opmerking "Ik hoop niet dat hij hier tussen staat".

EmTee

Lid
Even leek alles "in het water te vallen" maar ik zag al vrij snel dat er veel O1's bij staan, dus kreeg ik al argwaan. Het was wel een goeie trouwens op 1 april!
Hopen dat het dit jaar niet weer zo ver zal komen.

Octaviarijder

Actief lid
Er is echter wel voorspelt dat de overlast dit jaar erger zou zijn dan vorig jaar en toen was het al dweilen met de kraan open. Waarschijnlijk zullen ze toch wel wat maatregelen getroffen hebben.

Fabia

† In Memoriam
Doet me gelijk weer denken aan die auto reclame van Audi. Je ziet daar een cabriolet van Audi rijden en dan stapt de bestuurder uit gevolgt door een enorme plas water uit de auto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan