snapo6
Senior Member
Sinds kort merk ik dat na een regenbui de vloer aan de bestuurderskant nat wordt, vermoed dat dit al langer speelt en dat het van kwaad tot erger is geworden en nu echt zichtbaar is
Water sijpelt naar beneden aan de onderkant van het dashboard (noodgedwongen door de wasstraat gereden en zag water naar beneden sijpelen).
Oorzaak zoeken:
- parafaan opengemaakt en schoongemaakt, heeft niet geholpen!
- afdekkap bekabeling motorruimte naar interieur afgetaped (links, rechts en onderkant), er komt toch nog water binnen maar moet zeggen dat bovenkant niet afgetaped is
Vragen:
- links en rechts zie ik (afvoer)gaten, hoe lopen deze c.q. waar komen ze uit (om te checken of ze eventueel verstopt zijn)?
- zou de voorruit lekken? Eventuele tips hoe te controleren?
- nog andere tips?
Water sijpelt naar beneden aan de onderkant van het dashboard (noodgedwongen door de wasstraat gereden en zag water naar beneden sijpelen).
Oorzaak zoeken:
- parafaan opengemaakt en schoongemaakt, heeft niet geholpen!
- afdekkap bekabeling motorruimte naar interieur afgetaped (links, rechts en onderkant), er komt toch nog water binnen maar moet zeggen dat bovenkant niet afgetaped is
Vragen:
- links en rechts zie ik (afvoer)gaten, hoe lopen deze c.q. waar komen ze uit (om te checken of ze eventueel verstopt zijn)?
- zou de voorruit lekken? Eventuele tips hoe te controleren?
- nog andere tips?