Rutger0706
Senior Member
Mannen,
We zitten momenteel op de A5 in Duitsland vanuit de Zwitserse alpen. In een goeie lange plensbui merkten we bij een cruissnelheid van zo'n 130 per uur dat er binnen zowel linksvoor als rechtsvoor bij beide portieren af en toe een druppel water naar beneden valt. Dit lijkt dan tussen het rubber en het portier zelf vandaan te komen.
Het is niet schokkend tot nu toe, maar wenselijk is het zeker ook niet. Het afhangen van beide portieren is het eerste wat in me op kwam, maar wellicht hebben jullie nog andere ideeën. Met de rubbers lijkt niets mis. Is het misschien een kwaal van de O2..?
We zitten momenteel op de A5 in Duitsland vanuit de Zwitserse alpen. In een goeie lange plensbui merkten we bij een cruissnelheid van zo'n 130 per uur dat er binnen zowel linksvoor als rechtsvoor bij beide portieren af en toe een druppel water naar beneden valt. Dit lijkt dan tussen het rubber en het portier zelf vandaan te komen.
Het is niet schokkend tot nu toe, maar wenselijk is het zeker ook niet. Het afhangen van beide portieren is het eerste wat in me op kwam, maar wellicht hebben jullie nog andere ideeën. Met de rubbers lijkt niets mis. Is het misschien een kwaal van de O2..?