Supercows
Lid
Hallo welke forum gebruikers maken er allemaal gebruik van de gratis en interactieve navigatie van waze?
Ik gebruik waze met tevredenheid op mijn Samsung Galaxy S. Vind het zelf een super navigatie programma. Je kunt groepen aanmaken (mijne zijn fabia greenline en zwolle-apeldoorn) iedereen die lid is van de groep krijgt een gemaakte file, gladheid melding etc! Een aantal collega's en vrienden zijn lid van deze groepen en we houden mekaar dus op de hoogte![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Zie ook www.waze.com voor meer info. Het is ook voor de iphone en blackberry beschikbaar.
Ik gebruik waze met tevredenheid op mijn Samsung Galaxy S. Vind het zelf een super navigatie programma. Je kunt groepen aanmaken (mijne zijn fabia greenline en zwolle-apeldoorn) iedereen die lid is van de groep krijgt een gemaakte file, gladheid melding etc! Een aantal collega's en vrienden zijn lid van deze groepen en we houden mekaar dus op de hoogte
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Zie ook www.waze.com voor meer info. Het is ook voor de iphone en blackberry beschikbaar.