weer een 20% bijtellingsconcurrent erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkertje

Forumguru
Ik las op nu.nl dat er ook een mondeo komt met 20% bijtelling. Voor mijn als leaserijder en vader van 3 wellicht een aardig alternatief. (naast een S2C)
De uitrusting is erg compleet en je schijnt er redelijk eenvoudig 3 kinderstoelen op de achterbank kwijt te kunnen.
De specs in het kort:
115 pk 270 nm (290 met overboost)
Zaken standaard als: elektrische vooruit verwarming, verwarmde voorstoelen 7 inch touchscreen navigatie (die zover ik weet niet gestolen wordt..), bleutooth voice control, enz..
Dit alles voor 33195 euro voor de wagon en 31795 voor de 4 en 5 deurs varianten (er is ook een kale uitvoering voor 31195, resp 29795)

Voor het hele artikel, klik hier

Je moet je er overigens wel in "thuis" voelen. Ik heb zelf in een Focus gereden met op papier alle denkbare opties die ik me maar kon wensen, maar dat is nooit mijn auto geworden. Mijn O2 daarentegen was en is nog steeds iedere dag instappen en thuiskomen.. (ik kan niet echt uitleggen waarom, maar het voelt echt anders.)

vincefra

Actief lid
Ford mondeo heeft bouwkwaliteitsproblemen (super scrable woord).
Ik ken verschillende mensen en die hebben allemaal van kleine (losse speaker, plastiek dopjes de loskomen, ... ) tot grote problemen (middenconsole los ... )

Motor is uitstekend, weglIgging wat je er van verwacht, comfort ok ...

Nu ja, ford recht naar het stort is toepasselijk ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan