hallo,
mijn naam is edwin, of eddie en ik ben 26 jaar. 15 januari jl heb ik met een vertraging van 2 maanden (totaal 6 maanden gewacht!!) eindelijk mijn nieuwe auto mogen ophalen:
een fabia combi greenline black magic met een uitgebreid pakket:
-amundsen navi
-multi func. 4-spaaks stuurwiel
-climatronic
-middenarmsteun
-parking distance control
-sunset getinte ramen achter
-15" MAK Iguan Silver velgen
-en natuurlijk metallic lak
+zilveren 'fabia' instaplijsten voor de vertraging
momenteel bijna 6000 km mee gereden en de auto bevalt erg goed, niet de snelste maar daar is ie ook niet voor gemaakt natuurlijk. wel een erg comfortabele auto.
heb al één en ander opgestoken op het forum hier o.a. automatisch openen/sluiten van de ramen met de afstandsbediening
ik hoop op deze manier nog meer dingen op te steken en gewoon voor de gezelligheid rond te neuzen.
groetjes
mijn naam is edwin, of eddie en ik ben 26 jaar. 15 januari jl heb ik met een vertraging van 2 maanden (totaal 6 maanden gewacht!!) eindelijk mijn nieuwe auto mogen ophalen:
een fabia combi greenline black magic met een uitgebreid pakket:
-amundsen navi
-multi func. 4-spaaks stuurwiel
-climatronic
-middenarmsteun
-parking distance control
-sunset getinte ramen achter
-15" MAK Iguan Silver velgen
-en natuurlijk metallic lak
+zilveren 'fabia' instaplijsten voor de vertraging
momenteel bijna 6000 km mee gereden en de auto bevalt erg goed, niet de snelste maar daar is ie ook niet voor gemaakt natuurlijk. wel een erg comfortabele auto.
heb al één en ander opgestoken op het forum hier o.a. automatisch openen/sluiten van de ramen met de afstandsbediening
ik hoop op deze manier nog meer dingen op te steken en gewoon voor de gezelligheid rond te neuzen.
groetjes