Weer een nieuw lid

Kensel

Forumguru
Hallo allemaal,

Na al enkele dagen lid te zijn en mezelf hier en daar al stiekem van aardig wat informatie heb voorzien, nu toch maar de stap gezet om mijn bijdrage aan het voorstelrondje te verrichten.
Mijn naam is Kenny, 23 jaar oud (jong) en woonachtig in een klein durpke in de Betuwe.

Na, ondanks mijn jonge leeftijd, al aardig wat verschillende auto's te hebben gehad (af en toe schaam ik me wel hoor) behoor ik binnenkort toch echt bij de groep mensen wie altijd gevolgd worden (De slogan is/was immers: "Volg de Skoda rijder" :grin:)
Momenteel pruttel ik nog rond in mijn Peugeot 307 SW (op LPG) maar ik verwacht eind volgende week mijn nieuwe (tweedehands) Octavia II uit 2006 op te kunnen halen bij de garage!
Het betreft een 2.0 TDI Elegance (met volgens mij een sportpakket).

Overzichtje met opties welke ik tot nu toe heb ontdekt:
* Climatronic (plus alle andere extra's welke bij een Elegance te vinden zijn)
* ESP
* 17 inch velgen
* Sportstoelen
* Navigatiesysteem origineel van Skoda (Nexus volgens mij)
* Bluetooth systeem
* Zonneschermen voor de achterruiten (volgens mij ook origineel van Skoda - liggen bij de foto's in de kofferbak)
* Laadvloer kofferbak op drempelhoogte (dubbele bodem)
* Alarm (incl. interieurbewaking en hellingdetectie)

Wat ik in de toekomst voor plannen heb:
* Vrijwel direct wordt de Nexus vervangen door een Kenwood DNX5210BT (daar deze een afneembare front heeft, i.v.m. diefstalgevoeligheid - dus mocht iemand interesse hebben...)
* (Afneembare) Trekhaak monteren - i.v.m. de fietsendrager en vakanties.
* Andere matten (huidige zijn zwart met witte rand :icon_smile_dead: - komen neutraal zwarte matten in)
* W8-verlichting met groene knoppen en groene led's (zijn besteld en onderweg)
* Extra set lichtmetaal met winterbanden
* Eventueel xenon, maar dat is afhankelijk van de kosten

Hieronder wat foto's van bij de garage:
0008727588 (11).jpg 0008727588 (6).jpg 0008727588 (7).jpg 0008727588.jpg 0008727588 (3).jpg

Zodra ik de auto heb, zal ik zeker wat meer foto's maken en deze met jullie delen!

Vriendelijke groeten vanuit de Betuwe!

Kenny (oftewel Kensel)

Kensel

Forumguru
Inmiddels is al bijna het lijstje doorgevoerd:

* Nexus is vervangen door de Kenwood
* Trekhaak komt er 14 juni onder
* Andere matten liggen erin
* W8-verlichting ingebouwd (met de groene leds)

Eind van de zomer alleen nog even de winterbanden met velgen. Xenon laat ik voorlopig even zitten.
Maar ik zal binnenkort even een draadje starten bij "Mijn auto".

Bovenaan Onderaan