Weer een nieuwe!! Althans... dinsdag....

deVerhuizers.nl

Actief lid
Ik ben erbij!!

Vanaf dinsdag of woensdag mag ik mezelf ook een trotse bezitter noemen van een Skoda Octavia.
Ik heb een verhuisbedrijf en was op zoek naar een nieuwe complete auto, waarbij de combinatie comfort en ruimte, vooral in de kofferbak, het belangrijkste is. Doordat ik erg flexibel wil zijn, om zo mijn klanten optimaal te kunnen bedienen, is de Octavia de juiste auto. Heerlijk om zoveel ruimte achterin te hebben!
Hebben jullie nog tips & tricks?

Oja... En dit is hem!!

7182304-1-2-2.jpg

Joske

Forumguru
Welkom op het forum :thumbsup:

ondanks de zeer ruime O2 denk ik toch niet dat er een hele inboedel zal inpassen hoor.. mss nog een skikoffer er op.. :pieker:

...

:laugh:

serieus terug: welkom hoor! ;)

EdK

Forumguru
Ach @Joske met een wipzaag krijg je die inboedel er echt wel in hoor...!

En on topic , welkom hier op het fora

deVerhuizers.nl

Actief lid
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Het is inderdaad voornamelijk bedoeld voor lege dozen, ophalen en bezorgen van archief voor klanten en diverse kleine zaken, welke toch niet helemaal passen in het nieuwe huis.
Ook zit er een afneembare trekhaak aan voor de verhuislift. Mooi en functioneel!!

@EdK ik zat meer te denken aan een hakselaar!! Potje houtlijm erbij... Moet lukken!!!

Cordoba

Forumguru
Allereerst welkom hier:bloemen:Gezien de geplaatste foto, regio Gouda/Zoetermeer?

] ik zat meer te denken aan een hakselaar!! Potje houtlijm erbij... Moet lukken!!!
Dan moet je vooraf wel kiezen: óf de hakselaar, óf de lift aan de trekhaak. Als je voor de hakselaar kiest, kun je de inboedel ook van de 5e etage op straat gooien, dan heb je gelijk 'hapklare brokken' voor de hakselaar, en is het op het nieuwe adres ook zonder lift makkelijk boven te krijgen (alleen iets vaker de trap op en neer).:D

Cordoba

Forumguru
@deVerhuizers.nl Ik verwarde van Loon deels met VanderLinden (Seat-dealer) die ook een Zoetermeerse vestiging heeft. Ik heb met de garage (onderhoud/reparatie) van Van Loon wat wisselende ervaringen, en er zijn er meer op het forum die wat twijfelachtige ervaringen hebben. Overigens zijn er beslist veel slechtere dealers in de regio te vinden. Ik werk overigens deels in Gouda, en woon ook in de regio.

Cordoba

Forumguru
Ik heb een oudere auto, en ga voor grote beurten e.d. naar Vagtechniek in Nuenen, en probeer dat vaak met andere zaken waarvoor ik in de regio moet zijn, te combineren. Het lijkt ver, maar als ik kijk wat ik betaal is het voor mij een stuk goedkoper dan de dealer, en in dit geval weet ik dat onderhoud/reparatie goed gebeuren.

Bij Van Loon bijv. ooit gehad dat ze de multiriem hadden vervangen, en na een dag of 10 begint de multiriem weer te piepen/slippen als ik 's morgens bij koude motor optrek. Terug naar Van Loon, en daar bleek na wat onderzoek de multiriem onvoldoende gespannen. Veel discussie, maar het lag volgens Van Loon niet aan slecht werk van de monteur, dus ik mocht opnieuw aftikken om de riem te spannen.:mad: Na eerdere slordigheden bij reparatie, was dat voor mij genoeg.

Bovenaan Onderaan