Rhijntje
Lid
Hallo Forumleden,
Even netjes gebruik maken van de voorstelfunctie.
MIjn naam is Geert van Rhijn, wonend in Zoetermeer.
Sinds 11 mei de eigenaar van mijn, inmiddels 4de, skoda.
Begonnen met een echte 120LS, daarna een Felicia, een Fabia Combi Creation en nu een Fabia Combi Ambition.
Bij mekaar toch al snel goed voor zo'n 280.000km. (tot nu toe)
Op 3 mei naar de dealer om eens te kijken en op 11 mei de poort uitrijden in mijn nieuwe vehicel. Lekker snel, kwestie vanuit de showroom kopen omdat daar de auto stond die ik zocht. Hij had alleen geen hondenrek maar dat is inmiddels aangeschaft.
Inmiddels de eerste 1000Km er op zitten en hij bevalt prima. Meer trekkracht dan mijn oude Fabia met zijn 55Kw.
Autogegevens:
Fabia Ambition 1.2Tsi
Kleur: Black Magic Mica.
extra's: Maxidot, Sunset, Zwarte dakrailing, middenarmsteun voor, Audio pack plus, volwaardig reserve wiel.
Even netjes gebruik maken van de voorstelfunctie.
MIjn naam is Geert van Rhijn, wonend in Zoetermeer.
Sinds 11 mei de eigenaar van mijn, inmiddels 4de, skoda.
Begonnen met een echte 120LS, daarna een Felicia, een Fabia Combi Creation en nu een Fabia Combi Ambition.
Bij mekaar toch al snel goed voor zo'n 280.000km. (tot nu toe)
Op 3 mei naar de dealer om eens te kijken en op 11 mei de poort uitrijden in mijn nieuwe vehicel. Lekker snel, kwestie vanuit de showroom kopen omdat daar de auto stond die ik zocht. Hij had alleen geen hondenrek maar dat is inmiddels aangeschaft.
Inmiddels de eerste 1000Km er op zitten en hij bevalt prima. Meer trekkracht dan mijn oude Fabia met zijn 55Kw.
Autogegevens:
Fabia Ambition 1.2Tsi
Kleur: Black Magic Mica.
extra's: Maxidot, Sunset, Zwarte dakrailing, middenarmsteun voor, Audio pack plus, volwaardig reserve wiel.