mothergoose
Actief lid
Na 5 jaar in een Octavia Sportline Business 1.0 DSG gereden te hebben moest ik afscheid nemen, lease.... Weer een nieuwe sportline business besteld, dit maal de 1.5 DSG gekozen omdat ik met de caravan op vakantie wil gaan. 3 maanden levertijd, door Skoda Alkmaar geleverd, een Race Blue. Ik vind hem erg mooi zo met de zwarte details. Het logo is inmiddels door een zwarte variant vervangen (aliexpres, niet doen!!) en de naam 'Octavia' achterop verwijderd, omdat ik dit mooier vind.
De audio in mijn O3 was met het Canton systeem veel mooier dan het huidige standaard spul, dus door Concept4cars in Ede achteraf wat aanpassingen laten doen. Het is veel beter dan standaard, maar ik mis de surround nog een beetje. Zal vast wennen ....
Mijn nieuwe bolide:
Hij rijdt zalig, schakelt weer beter dan de vorige, maar het remmen door het mild hybride systeem is echt een drama zeg... Ik hoop dat daar in de komende tijd wat verbetering in komt.
Gr. Jurgen
De audio in mijn O3 was met het Canton systeem veel mooier dan het huidige standaard spul, dus door Concept4cars in Ede achteraf wat aanpassingen laten doen. Het is veel beter dan standaard, maar ik mis de surround nog een beetje. Zal vast wennen ....
Mijn nieuwe bolide:

Hij rijdt zalig, schakelt weer beter dan de vorige, maar het remmen door het mild hybride systeem is echt een drama zeg... Ik hoop dat daar in de komende tijd wat verbetering in komt.
Gr. Jurgen