Weer een nieuwe Skoda

Klippy

Actief lid
Hallo beste Skodaforum leden,

Ben Patrick en rijdt nu al mijn 2e Skoda en mijn 3e is nu net besteld.
De eerste was een zwarte Superb II Combie (Ambition Business) welke mij zeer goed bevallen is.
Daarna gegaan voor een Octavia 5E (racing Blue) met alles er op wat je maar kan bedenken, Eibach, sport interieur, glazen dak, DSG....
Wat een fantastische is dat de afgelopen 3 jaar geweest (geweldig!)
Nu gaat hij aankomende maandag naar een nieuwe baas en zal ik mijn nieuwe aanwinst gaan afhalen.
Dat is een Superb 3v Style Business met tech pakket geworden (business Grey), wat na mijn mening een nog luxere is geworden dan de voorgaande.
Alleen geen DSG meer wat jammer is, daarvoor krijg ik wel veel luxe terug en was het een keuze.
Liever lux en schakelen dan DSG en er verder niets op hebben.
Daar zijn jullie het wel mee eens denk ik.

Hoop dat ik weer alle info die ik wederom zoek hier van het forum kan halen en wil jullie alvast bedanken voor alle moeite die genomen word.

Groeten Patrick
IMG-20150713-WA0009.jpeg

Horkje

Forumguru
Welkom @Klippy

Je gaat zo te zien al wat jaartjes mee hier en met Skoda. Geniet van je nieuwe Superb, dat is een fijne auto!

Klippy

Actief lid
Nou een warm welkom is het zeker! had ik mij maar eerder even voorgesteld :banghead:
Ben inmiddels in al die jaren steeds wijzer geworden en ben redelijk handig met VCDS en ga met VCP starten.
Ook inbouw van Stinger/Al enz enz draai ik mijn hand niet om.
Vind het geweldig als mijn auto net even wat anders is dan de meeste anderen.

peterhuppertz

Forumguru
Liever lux en schakelen dan DSG en er verder niets op hebben.
Daar zijn jullie het wel mee eens denk ik.

Hmm, kweenie. Of eigenlijk weet ik het wel. Een automaatbak is toch een vorm van luxe waar ik meer (want veel vaker) van geniet dan van een verwarmde achterbumper of een van binnenuit verstelbare trekhaak. ;)
Ik zou niet meer zonder willen.
Maar ja, ik ben dan ook een luie ouwe zak, dat scheelt.

Welkom!

Bovenaan Onderaan