Weer een nieuwe :-) Superb

Dat er geen apart draadje is voor alleen dit voorstel topic ?
Maar bij deze stel ik me ook maar even voor.
Ik heb me vorige week als nieuwe gebruiker geregistreerd, dit alles naar aanleiding van m'n bestelling (leaseauto) van een Superb.

Ik wilde graag qua kleur de rosso brunello met de 17" themisto velgen gaan maar dat was net ff teveel qua budget (wilde persé de DSG bak) dus het is een witte 1.8 tsi geworden in de comfort businessline uitvoering met de standaard 16" velgen. Ben al het nodige aan het doorlezen hier van de Amundsen (+ als het goed is :-) ) zodat ik alvast weet hoe die werkt.
Moet nog uitvissen hoe het zit met de telefoonkit (bluetooth voor de telefoon nu wel/niet ondersteund in de amundsen en zoja even ergens een microfoon aanschaffen :-) )

Levertijd werd geschat op 12 weken, nog even wachten dus...
Verdere info qua auto's : Van alles al gereden (fiat/veel volvo's/renault/bmw/audi enz. enz./nu lease nissan quasqai) en in bezit van een klassieke volvo 164 en een porsche voor het betere funwerk!

Mooi forum en zeer handig om allerlei info op te doen, al ervaring met volvo en porsche forums dus, dit is dan nr 3 van de autoforums waar ik bij aangemeld ben :-)
gr, Paul

Bovenaan Onderaan