Weer een nieuwe ;-)

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier op het forum en wou me graag even voorstellen aan jullie.
Mijn naam is Gorik en ben afkomstig uit Halle, Belgie.
Ik ben nu 26 jaar oud en heb sinds gisteravond mijn eerste Skoda.
Hiervoor had ik een VW Golf V dus ben niet nieuw met VAG modellen.

Ik heb dus een Skoda Octavia II Combi FL (FaceLift) 1.9 Tdi.
Het bouwjaar is 12/2008, dus de wagen is net een van de eersten van de FaceLift generatie :)
Heeft bij aankoop 96300 km op de tellen en loopt als nieuw.

Verder plan ik nog een topic in het forum 'Mijn Auto', maar dat zal voor dit weekend zijn nadat ik foto's heb kunnen maken voor jullie :)

Edit:

Mijn auto vinden jullie hierzo

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Welkom Gorik,
Leuk alweer een Belg te mogen verwelkomen op dit forum ;)
Foto's lijken mij een leuk plan, ik verwacht ze :)

Bedankt :) Ik ben er van overtuigd dat ik me hier ga amuseren. En de antwoorden op mijn vragen zal vinden.

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Gorik, allereerst gefeliciteerd met de aanschaf van je Octavia, veel veilige kilometers toegewenst!
Ter info..., Joske is al uitgeroepen tot pretBelg met z'n altijd leuke input maar hij heeft ook veel antwoorden op de vragen van andere forumleden ;) maar misschien kan jij hem evenaren :)
We zien je topic met foto's wel verschijnen.
Mocht je het niet te ver vinden, tijd over hebben en andere forumleden willen leren kennen....
Er is in Varsseveld NL een meeting icm met een tuningsactie op 28 september waar sowieso 1 Belg aanwezig is, laat maar horen als je interesse hebt :)

Greetz Corné

Dank jullie wel :) Ik doe mijn best om een goede extra pretBelg te zijn :D

Varsseveld is ongeveer een 3 tal uren rijden voor mij en zaterdag is nooit een rustige dag, dus ik vrees dat ik zal moeten passen hiervoor.
Toch hartelijk dank voor de uitnodiging :)

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Gorik, er zijn trouwens redelijk wat mensen die ook ervaring hebben met één of meer andere Vagmerken. Goed begin, netjes voorgesteld. :thumbsup:

Joske

Forumguru
Hartelijk welkom Gorik, allereerst gefeliciteerd met de aanschaf van je Octavia, veel veilige kilometers toegewenst!
Ter info..., Joske is al uitgeroepen tot pretBelg met z'n altijd leuke input maar hij heeft ook veel antwoorden op de vragen van andere forumleden ;) maar misschien kan jij hem evenaren :)
We zien je topic met foto's wel verschijnen.
Mocht je het niet te ver vinden, tijd over hebben en andere forumleden willen leren kennen....
Er is in Varsseveld NL een meeting icm met een tuningsactie op 28 september waar sowieso 1 Belg aanwezig is, laat maar horen als je interesse hebt :)

Greetz Corné
jij houdt ook echt niet af é :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan