weer een nieuwe

Hallo Allemaal,

ik hoor nu ook bij het skoda clubje want de bestelling voor de fabia combi met equipe plus pakket is geplaatst.
Rij nu in een vw polo en na lang zoeken ben ik toch maar voor de skoda gegaan. Ongeveer dezelfde afmeting als mijn polo maar dan veel kompleter, en veel goedkoper dan bv een golf station.
Waarom de naam fabiavette ??...omdat de fabia dus mijn daily wordt en de vette een hobby auto is. /forum/images/graemlins/cool.gif
 
@ higgy, klinkt logisch, zou zo maar kunnen, dat ik daar nou niet zelf ben opgekomen /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Hallo Jongens.....week 33 wordt hij gemaakt...1.9 tdi...in de kleur graphite gray metallic.....
Die equipe plus pakket is trouwens zeer compleet....ik wou eerst voor een elegance gaan....maar praktisch alle optie van de elegance zitten hier ook op, maar dan inclusief 15" velgen sportstoelen....etc.....lekker complete auto....kan niet wachten.
De vette is inderdaad een corvette....dus wanneer ik snelheid en acceleratie wil stap ik daar wel in :-)
 

Hetzer

Forumguru
Hoera ,weer een geboorte van een nieuw Skoda-lid,
gefeliciteerd

en je gaat zeker geen spijt krijgen van je nieuwe aankoop!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hoera ,weer een geboorte van een nieuw Skoda-lid,
gefeliciteerd

[/ QUOTE ]

Heb je aandelen of zo ?? /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Joeri

Actief lid
Fabiavette, welkom! Het gaat je hier zeker en vast bevallen.

Vind dat trouwens een heel goed idee, aandelen hebben in Skoda /forum/images/graemlins/grin.gif dan zouden we onze wagens altijd voorrang kunnen geven in de productie, toch?
 
Hij is binnen....gisteren gehaald......ziet er perfect uit....en ik zal een verslagje doen onder fabia....van deze fabia combi 1.9 TDI equipe plus versie.

Maar nu eerst rijden /forum/images/graemlins/24.gif

Kor
 

Karstieman

Forumguru
Veel plezier met je nieuwe auto. 'k ga direct even je verslag lezen !

/forum/images/graemlins/ot.gif Waarom kan jouw dealer deze week wel een kenteken regelen en de mijne niet ? /forum/images/graemlins/confused.gif
 
@ Karstieman...

Ik heb geen idee waarom jou o2 daar al 4!!! weken staat.
De mijn heeft hij vorige week vrijdag binnengekregen...maandag kenteken aangevraagd...dus hadden ze de hele week de tijd om mijn trekhaak erachter te bouwen en om de radio in te bouwen....vrijdag stond hij klaar inclusief extra kenteken voor op de aanhanger.
Ik zou toch maar eens gaan kijken bij die dealer, want 4 weken wachten terwijl de auto er al is is belachelijk.
 
Precies ! Als je auto bij de de dealer staat, dan moet t' ie ook binnen een week af te leveren zijn, ook in Limburg /forum/images/graemlins/24.gif ! ..op zich wel positief dat ze het druk hebben...
 
Bovenaan Onderaan