Weer een Octavia fan!

Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar had mij nog niet voorgesteld. Sinds afgelopen oktober ben ik in het trotse bezit van een lease O3 combi 1.2 TSI DSG met veel opties. Helaas moet ik hem komende vrijdag vanwege verandering van mijn functie afstaan aan een collega... Dit gaat met veel pijn in het hart gebeuren:cry: Wat een topauto heb ik de afgelopen maanden mogen rijden. Tijdens het lange wachten (besteld in april '14, geleverd in oktober '14) ben ik een weekend naar Praag geweest en heb ik mij aardig kunnen vergapen aan de nieuwe Octavia's! Wat een mooie verschijningen!

Ik heb veel interessante tips en discussies gelezen, gevolgd en zelf ook aangeslingerd. Daarnaast heb ik veel waardering voor de kennisbank omdat ik in mijn O3 alle nog ouderwetse verlichting aan het vervangen was voor led's. Helaas ben ik op dit moment de zaken weer aan het terugbouwen zodat ik de auto in zijn originele staat straks inlever.

Ik blijf zeker het forum volgen, want in de toekomst zal de Octavia hoog op mijn auto-verlanglijst blijven staan. Wie weet tot later!

Cordoba

Forumguru
Welkom en 'sterkte met het verlies'. Kan je 'm niet compleet met de gewijzigde Led's overdragen aan je collega? Dat spaart jou het uitbouwwerk, je collega het opnieuw inbouwen van Led's en financieel moet je dat toch onderling wel kunnen regelen?

Welkom en 'sterkte met het verlies'. Kan je 'm niet compleet met de gewijzigde Led's overdragen aan je collega? Dat spaart jou het uitbouwwerk, je collega het opnieuw inbouwen van Led's en financieel moet je dat toch onderling wel kunnen regelen?

Nee hoor, ik heb ze al uitgebouwd. Vind het leuk om te doen en ben er aardig handig in. Led's meeverkopen aan collega is geen optie. Hij krijgt al een rolling als hij de bijtelling op zijn loonstrook ziet :laugh: Ik ben 38 en hij is begin 20, begint net en krijgt een auto van 20% bijtelling en Eur.33.000 fiscale waarde op zijn loonstrook. Hij had geen keuze in auto, mijn auto is doorgeschoven...

Joske

Forumguru
Binnenfuncties hebben geen recht op lease-auto's
valt deze onder de noemer "binnenfunctie" én "auto" ? :D ;)

veegmachine-ecologica-34_1.jpg

Bovenaan Onderaan