Weer een octi2 op de baan

tebe

Lid
Na niet al te lang wachten, heb ik vrijdag avond de sleutels van mijn Octi overhandigd gekregen. /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Ondertussen een 600km gereden. En tot nu toe meer dan tevreden. Lekker ruime comfortabele wagen.

Het enige minpuntje is de automatische ruitenwisser die soms zijn eigen willetje lijkt te hebben.
Voor de rest geen enkele klacht.

zombie

Lid
Knappe auto,
inderdaad die automatische ruitenwisser is een speciaal ding, gaat soms onnodig snel te keer, ik plaats hem dan gewoon een standje hoger (normale wisstand) en is opgelost

/forum/images/graemlins/473.gif

ougie

Forumguru
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en die ruitenwisser moet je gewoon even mee expirementeren. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

tebe

Lid
Thanks,

Zal er zeker veel plezierige uurtjes in doorbrengen.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabia_vincent</font><hr />

Hoe lang heb je moeten wachten?

[/ QUOTE ]

De wagen is ergens begin februari besteld. Eerst was er gemeld dat ik 14 wagen moest wachten. Maar na een week belde ze me om te melden dat het maar 9 weken zou zijn. /forum/images/graemlins/laugh.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: tebe</font><hr />

De wagen is ergens begin februari besteld. Eerst was er gemeld dat ik 14 wagen moest wachten. Maar na een week belde ze me om te melden dat het maar 9 weken zou zijn. /forum/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Mijn Fabia heeft volgens de dealer een levertijd van 7 weken. Ik hoop dat ze gelijk hebben! Overigens heb ik geen problemen met een kortere levertijd.
/forum/images/graemlins/baby012.gif

Bovenaan Onderaan