skodahobby
Lid
Vandaag zijn de remschijven weer vervangen. Gelukkig nu wel onder garantie. Ze hebben het precies 2000 km uitgehouden. Naar aanleiding van de vorige keer dat ze krom waren heb ik nooit lang geremd, nooit met de voet op het rempedaal bij een verkeerslicht, nooit door plassen gereden, en niet parkeren met de handrem er op enz.. dus overdreven zuinig geweest op de schijven en toch weer zo snel !! krom. En PON blijft zeggen dat het geen fabrieksfout is. Waar zijn ze mee bezig. Voor hen was het de eerste keer een paar honderd euro geweest als ze onder garantie waren vervangen. Ze hadden dan nog een tevreden en blijvende klant gehad en een goede review, helaas daar kiezen ze niet voor. Ook de schakelaar van de cruisecontrol is vervangen. Ze blijven deze toch monteren bij VAG ondanks dat ze weten dat er een probleem met de schakelaar is.
Blijkbaar accepteren we toch maar met zijn allen dat PON geen garantie geeft op remschijven en een aantal andere onderdelen. Gelukkig heeft mijn dealer veel op hun kosten vervangen. Helaas waren er 350 euri's voor mijn rekening, totaal dan. En hoe lang zullen deze schijven het uithouden??
Blijkbaar accepteren we toch maar met zijn allen dat PON geen garantie geeft op remschijven en een aantal andere onderdelen. Gelukkig heeft mijn dealer veel op hun kosten vervangen. Helaas waren er 350 euri's voor mijn rekening, totaal dan. En hoe lang zullen deze schijven het uithouden??