Net terug van een leuk dagje kerst,kwam ik erachter dat mijn stuur weer heel licht begint te trillen als ik rem.
Mijn stuur trilt alleen heel lichtjes in een bocht als ik lichtjes afrem,b.v. een flauwe bocht op een snelweg.
Maar soms heb ik het ook bij een afrit dat mijn stuur lichtjes gaat trillen.
Het is niet altijd zo en je voelt het niet altijd goed,maar door mijn eerdere ervaring ben ik bang dat het steeds erger wordt als het eenmaal weer begint.
Denken jullie inderdaad dat het weer een kromme schijf kan zijn?
Ik heb nog geen 10.000 km weg met mijn schijven(de eerste schijven 15000 km)en ik zit binnen het jaar nog.
Mijn auto moet donderdag a.s. naar de garage voor een beurt,kunnen ze het zien/meten of mijn schijven weer krom?
En zo ja:weer 340 euro(ofzoiets)betalen?
Alvast bedankt mensen
Mijn stuur trilt alleen heel lichtjes in een bocht als ik lichtjes afrem,b.v. een flauwe bocht op een snelweg.
Maar soms heb ik het ook bij een afrit dat mijn stuur lichtjes gaat trillen.
Het is niet altijd zo en je voelt het niet altijd goed,maar door mijn eerdere ervaring ben ik bang dat het steeds erger wordt als het eenmaal weer begint.
Denken jullie inderdaad dat het weer een kromme schijf kan zijn?
Ik heb nog geen 10.000 km weg met mijn schijven(de eerste schijven 15000 km)en ik zit binnen het jaar nog.
Mijn auto moet donderdag a.s. naar de garage voor een beurt,kunnen ze het zien/meten of mijn schijven weer krom?
En zo ja:weer 340 euro(ofzoiets)betalen?
Alvast bedankt mensen