Weer terug bij Skoda(forum) na 5 jaar

BigCheese

Forumguru
Lijkt me netjes om me hernieuwd voor te stellen, want ik moet opbiechten dat ik 5 jaar (en 180.000 km) ben vreemd gegaan met een Peugeot 308SW. Niet geheel uit eigen wil, want mijn werkgever heeft die wagen voor me aangeschaft destijds. Daarvoor reed ik een Skoda Yeti in de lease, een heerlijke wagen waar ik met veel plezier in gereden heb en regelmatig naar heb terug verlangd.

Omdat ik bezig ben met een andere baan heb ik besloten om zelf weer een auto aan te schaffen. Na enige tijd rondneuzen kwam ik toch weer uit bij mijn oude liefde: Skoda. Het is een jonge tweedehands Octavia hatchback geworden, geïmporteerd uit België waar hij na 2,5 jaar uit de lease ging met nog geen 80.000 km op de teller. Veel opties: LED koplampen, Adaptive CC, Lane Assist, Climate Control, DSG automaat, Columbus MM systeem, stoelverwarming. Een 1.4 TSI met een af fabriek gas installatie (CNG) waardoor ik voordelig kilometers kan maken. Ben er erg blij mee.

Laatst bewerkt:

BigCheese

Forumguru
Dank! Eerste garantiegevalletje al gehad trouwens: de achterste Lambdasonde had de geest gegeven.Maar dat is weer opgelost.

Frup

Forumguru
Welkom terug.
Herkenbaar verhaal over je Yeti, fijne auto.
Veel mooie kilometers met je nieuwe aanwinst!

Cordoba

Forumguru
Wel bijzonder dat een lambda bij een gasauto zo snel de geest geeft (tenzij het de verwarming van de lambda is geweest, dat heeft weinig met de km's en vuile uitlaatgassen te maken.
Veel plezier met de O3.

Bovenaan Onderaan