Weer terug op het forum :-)

brepus13

Forumguru
Hallo!

heb in het verleden hier ook de nodige info weggehaald voorm ijn toenmalige Octavia 2. Heerlijk auto geweest met de oude 1.9TDI. alleen een egr klep moeten vervangen verder probleemloos. Auto is eruit gegaan bij 145.000. Zal ongetwijfeld nog rond hobbelen.

Inmiddels is er als tweede auto een fabia combi uit 2009 bijgekomen waardoor ik weer een skoda heb. Auto heeft alweer 180K gelopen maar klinkt en loopt voor een 1.4 nog prima. een lekkere ruime auto toch wel wat weer makkelijk is voor met kids en de hond. er zit zelfs originele stoelverwarming in dus de vrouw is tevreden... en hoewel ik hem niet mooi vind is hij wel erg praktisch. Veel waar voor je geld zeg maar.

Verder nog op zoek naar een superb om het gamma compleet te maken. Erg leuk om weer het internet af te speuren maar ook frustrerend om je huidige auto in te ruilen.... we gaan het zien of het gaat lukken :-)

nu in ieder geval weer lekker lezen hier.

gr.

Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
er zijn er meer die info weghalen ben ik bang, het aanbod voor de superb valt erg mee... :(

Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Ik zoek wel een combi en liefst ook een facelift model.... maar ik sta open voor aanbiedingen :-)

brepus13

Forumguru
Verder nog op zoek naar een superb om het gamma compleet te maken. Erg leuk om weer het internet af te speuren maar ook frustrerend om je huidige auto in te ruilen.... we gaan het zien of het gaat lukken :-)

nu in ieder geval weer lekker lezen hier.

gr.

Inmiddels dus de superb gevonden en die staat nu op de oprit naast de fabia. Het is een 2FL geworden. Rijdt echt top en wat een rust en ruimte geeft die auto zeg. Erg happy mee.

brepus13

Forumguru
De eerste dingetjes al gedaan aan de sup!

Via het forum originele chromen uitlaatsierstukken overgenomen en gemonteerd.

Dakdragers origineel Skoda gescoord

Winterset 18 inch gescoord. Twijfel nog of ik ze ook echt ga gebruiken of dat ik ze aan een golf rijder met petje verkoop :-)

Trekhaak en kabelset besteld. Hopelijk deze week monteren. (Nog tips wellicht?)

Hoewel ik al privacy glas heb wil ik ze nog iets donkerder. Iemand ervaring met de set van superskoda?

Binnenkort maar eens een afspraak maken bij een tuner voor wat meer koppel!

Zo blijven we lekker bezig....

Bijlagen

• 2170A56D-010C-4B6D-B0EF-A16E659F8D7F.jpeg
    2170A56D-010C-4B6D-B0EF-A16E659F8D7F.jpeg
    553,1 KB · Weergaven: 16
  • 145BC1BF-1F88-4766-9FD0-1189EE90299A.jpeg
    145BC1BF-1F88-4766-9FD0-1189EE90299A.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 17

Canon-Eye

Forumguru
Hoewel ik al privacy glas heb wil ik ze nog iets donkerder. Iemand ervaring met de set van superskoda?
Sonniboys is voor mij de perfecte oplossing i.c.m. sunset (extra donker glas), sinds kort in mijn 3e achtereenvolgende auto en inmiddels al zo'n 11 jaar. Nul inkijk in het achtercompartiment en nooit last van verminderd uitzicht, ook niet in het donker.
Niet heel goedkoop, maar past perfect en kwaliteit kost nu eenmaal wat extra.

brepus13

Forumguru
Ik heb ze in het verleden ook gehad en idd prima ervaring mee. Zag alleen nu een mooie aanbieding op superskoda vandaar...

Bovenaan Onderaan