Weer terug

Na 2 Yeti's gereden te hebben kocht ik een Kamiq. Eigenlijk werd ik overgehaald door mijn dealer om in te ruilen. Vanaf het allereerste begin had ik wel een beetje spijt en daarom heb ik sinds vorige week weer een Yeti gekocht model 2017. Zo blij als een kind zal ik dus weer regelmatig op dit forum rondneuzen.

ertromp

Forumguru
Welkom terug! Wat maakte dat de Kamiq niet beviel? Uitrusting, wegligging, motor of ruimte?

Eigenlijk was het een combinatie van factoren dat de kamiq me tegenviel. 3 cilinder, 1 liter, multimedia systeem vertoonde regelmatig wat kuren. De auto was me wat te licht in vergelijking met de Yeti 1.4. En bovendien blijk ik achteraf veel meer met het eigenwijze karakter van de Yeti te hebben dan met de "een pot nat" van de Kamiq. Voelt wel raar om een nieuwere wagen om te ruilen voor een oudere....maar het rijdt echt veel leuker!

Cordoba

Forumguru
De nieuwere modellen lijken steeds vaker software problemen te hebben, wat je dan bijvoorbeeld tegenkomt in het multimedia systeem. Motorisering valt door tuning vaak nog wel een mouw aan te passen, maar de rest valt niet zoveel aan te doen, en wat de software betreft altijd maar afwachten wanneer de bugs via een update opgelost kunnen worden.

Bovenaan Onderaan