Wegenbelastingvrije Skoda Fabia hb geprijsd

http://www.nu.nl/auto/2367010/wegenbelastingvrije-skoda-fabia-hb-geprijsd.html

Wegenbelastingvrije Skoda Fabia hb geprijsd

Uitgegeven:29 oktober 2010 14:06Laatst gewijzigd:29 oktober 2010 14:06
Wie een wegenbelastingvrije Skoda Fabia wil rijden is niet meer gebonden aan de Combi Greenline. De Fabia hatchback met Greenline-specificaties rolt vanaf 1 januari de showrooms binnen. En we weten nu ook wat hij kost.

© Autoweek

Skoda vraagt 15.210 euro voor de Fabia Greenline, da’s 1.000 euro minder dan voor de Fabia Combi Greenline. De Fabia hatchback Greenline maakt deel uit van het Greenline-offensief dat in Parijs getoond werd.

Het neefje van de VW Polo Bluemotion en de Seat Ibiza Ecomotive verbruikt als hatchback 3,4 liter diesel per 100 km en dat is 89 gram CO2 per kilometer. Ruimschoots onder de grens van 96 gram per kilometer, en dus betaal je geen wegenbelasting op deze diesel. Zakelijke rijders krijgen 14 procent bijtelling.
De 75 pk sterke 1.2 TDI doet het standaard met onder meer start-/stoptechniek, cruise control, 15 inch lichtmetaal en ESP

LenK

Forumguru
Wat is ie mooi hè :D
m1fyq8ibsl7j_800.jpg

MarcoO2

Forumguru
Iemand een decoupeerzaag of een accuboor bij de hand...?

Die taartschep lijkt haast wel van een ford sierra cosworth te komen.....

EdK

Forumguru
Hebben jullie nou niets door !!???
Lenk vind hem in één keer zonder verder commentaar zo maar mooi !!
Lijkt wel of hij hem wil inruilen voor zijn zesje !?

Of is het een valkuil van hem ???

Maar kleurstelling vind ik wat minder maar voor de moeders is er weer een mooie zuinige Fabia bij gekomen

peperskoda

Forumguru
Ik wil een zwarte met een witte spoiler, dat staat zo goed bij mijn klooster........
Zullen we deze maar omdopen tot Skoda Non?

Constant

Erelid
Maar dit is toch goed nieuws voor de ware greenliner met C&A kleding (en soms met een Gaastra jas) waarvan de vrouw de kleur van de auto mag uitkiezen :icon_smile_dead:.

Bovenaan Onderaan